Lizard Mobile - marka mobilna agencji Lizard Media

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Lizard Mobile - marka mobilna agencji Lizard Media

Lizard Mobile to marka agencji kreatywnej Lizard Media istniejącej od 2008 roku wdrażającej użyteczne rozwiązania webowe dla średnich i dużych firm. To ukłon w stronę poszerzającego się rynku rozwiązań mobilnych.

Lizard Mobile zajmuje się projektowaniem i wdrażaniem użytecznych rozwiązań mobilnych dla firm i przedsiębiorstw z różnych sektorów rynku. Zespół tworzy aplikacje, mobilne serwisy internetowe (dedykowane lub jako responsive design), projektuje użyteczne interfejsy dla urządzeń mobilnych, kreuje strategie user experience, wdraża mobilne systemy eCommerce oraz swoje pierwsze dedykowane produkty - LizardVideoTalk, LizardAudioTalk, LizardGeoTracker oraz LizardMobileShop.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Podstawę zespołu stanowi 5 osób. UX managerem jest Paweł Biliński, związany z branżą internetową od ponad 5 lat. Doświadczenie zdobywał przy współpracy z takimi markami jak Alior Bank, Maquet Getinge Group, Chiesi Poland, Aluprof, Grupa Kęty i wieloma innymi. Członkowie zespołu pochodzą z agencji interaktywnych, firm informatycznych i telekomunikacyjnych. Mateusz Biliński - Wwspółzałożycielem i Mobility managerem w Lizard Mobile został Mateusz Biliński. Doświadczenie w tworzeniu oprogramowania związanego z telekomunikacją zdobywał w m.in. w firmach Motorola i Nokia Siemens Networks. Jego działalność koncentruje się na bezpośrednim przekładaniu najbardziej innowacyjnych technologii mobilnych na sukces klienta.

- Zdecydowaliśmy się wyodrębnić markę Lizard Mobile oraz przeznaczyć nasze zasoby na tworzenie innowacyjnych aplikacji dla świata mobilnego – mówi UX manager Paweł Biliński, współzałożyciel Lizard Mobile i Lizard Media. – Wyznacznikiem sukcesu będzie przełożenie naszych rozwiązań i produktów na cele biznesowe oraz zysk naszych Klientów, a także ergonomia i satysfakcja dla końcowych użytkowników. To suma wyróżników naszej oferty będzie naszą siłą w czasach dynamicznego rozwoju rozwiązań mobilnych – począwszy od nacisku na użyteczność oraz user experience, poprzez wykorzystanie innowacyjnych technologii, skończywszy na złożonym procesie testowym. Reszta jest bez znaczenia – dodaje Paweł Biliński.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij