Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Reklama dnia: Zobacz kampanię promocyjną filmu Batman v Superman, która pozwala wcielić się w superbohatera

Reklama dnia: Zobacz kampanię promocyjną filmu Batman v Superman, która pozwala wcielić się w superbohatera
Chcieliście kiedyś zostać superbohaterem? Dzięki kampanii JCDecaux mieliście okazję wcielić się na chwilę w rolę Batmana lub Supermana. Kampania została zorganizowana z okazji kinowej premiery Batman v Superman i zebrała lepsze recenzje niż sam film ;)
O autorze
1 min czytania 2016-04-20

W Sydney oraz Brisbane ustawiono interaktywne panele. Każdy przechodzień mógł do nich podejść, zrobić sobie selfie a następnie nałożyć na swoje zdjęcie kostium Batmana lub Supermana – do wyboru. Efekt można było oczywiście udostępnić w social mediach. 

Jak to wyglądało? Zobaczcie:

Czyj kostium byście wybrali? 😉

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Interaktywne billboardy cieszą się ostatnio dużą popularnością. Niedawno pisaliśmy o tym, jak Reebok zachęcił użytkowników do biegania przy swojej reklamie. Materiał dostępny tutaj>>

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2

Świetną akcję z interaktywnym billboardem zorganizował również Samsung. Do wygrania był Samsung Galaxy S4. Żeby go zdobyć trzeba było wpatrywać się w wyznaczone miejsce na ekranie przez 60 minut. Okazało się, że to nie takie proste…

PS 3

Jeszcze inny pomysł miała marka Pepsi. Tym razem osoby na przystanku mogły się poczuć naprawdę zdezorientowane. Obejrzyjcie koniecznie!

PS 4 

A może tak nagła wycieczka w niemieckie góry sponsorowana przez markę Graubünden? Na dworcu w Zurichu oczekujący na pociąg mogli otrzymać darmowy bilet. Był tylko jeden szkopuł – musieli tam jechać od razu.

PS 5

Zobaczcie także reklamę, która reaguje na przejazdy pociągów:

PS 6

Jak przekonać ludzi do użycia swojej karty płatniczej na cele charytatywne? Właśnie tak:

Jeżeli znacie jeszcze inne reklamy, które Waszym zdaniem powinny się znaleźć w zestawieniu – dawajcie znać w komentarzach 🙂

Zapraszamy również na poprzednie odcinki odcinki Reklamy dnia!