Aneta Rumniak wspiera Netsprinta w obszarze New Business i kreowania strategii reklamowych dla nowych klientów. Do jej obowiązków należy m.in. zarządzanie działaniami w obszarze identyfikacji potrzeb klientów, definiowanie celów reklamowych, tworzenie koncepcji marketingowej z wykorzystaniem narzędzi i technologii dostępnych w ramach Grupy Netsprint oraz nadzorowanie przebiegu kampanii. Aneta Rumniak odpowiada także za segmentację rynku, prospecting (poszukiwanie oraz selekcjonowanie firm lub osób potencjalnie zainteresowanych usługami Netsprinta) oraz scoring (ocena prawdopodobieństwa sukcesu działań sprzedażowych w określonej grupy potencjalnych klientów).
Aneta Rumniak jest menedżerem o wieloletnim doświadczeniu w obszarze mediów i reklamy. Jest ekspertem z dziedziny badań rynku, analiz oraz tworzenia i wdrażania strategii marketingowych. W ostatnich latach pracowała jako Dyrektor Marketingu w Gremi Business Communications, gdzie zajmowała się promocją tytułów i serwisów internetowych grupy, wdrażając strategię digital w obszarze marketingu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Certyfikowany specjalista Google AdWords i Google Analytics. Posiada także certyfikaty DIMAQ (IAB), Professional Diploma in Digital Marketing oraz dyplom London School of Public Relations.