Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Aneta Rumniak obejmuje stanowisko Digital Strategist w Netsprincie

Aneta Rumniak w kwietniu dołączyła do zespołu Netsprinta na stanowisko Digital Strategist. Jest to nowo utworzone eksperckie stanowisko w firmie.
O autorze
1 min czytania 2016-04-22

Aneta Rumniak wspiera Netsprinta w obszarze New Business i kreowania strategii reklamowych dla nowych klientów. Do jej obowiązków należy m.in. zarządzanie działaniami w obszarze identyfikacji potrzeb klientów, definiowanie celów reklamowych, tworzenie koncepcji marketingowej z wykorzystaniem narzędzi i technologii dostępnych w ramach Grupy Netsprint oraz nadzorowanie przebiegu kampanii. Aneta Rumniak odpowiada także za segmentację rynku, prospecting (poszukiwanie oraz selekcjonowanie firm lub osób potencjalnie zainteresowanych usługami Netsprinta) oraz scoring (ocena prawdopodobieństwa sukcesu działań sprzedażowych w określonej grupy potencjalnych klientów).   

Aneta Rumniak jest menedżerem o wieloletnim doświadczeniu w obszarze mediów i reklamy. Jest ekspertem z dziedziny badań rynku, analiz oraz tworzenia i wdrażania strategii marketingowych. W ostatnich latach pracowała jako Dyrektor Marketingu w Gremi Business Communications, gdzie zajmowała się promocją tytułów i serwisów internetowych grupy, wdrażając strategię digital w obszarze marketingu. 

Certyfikowany specjalista Google AdWords i Google Analytics. Posiada także certyfikaty DIMAQ (IAB), Professional Diploma in Digital Marketing oraz dyplom London School of Public Relations.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj