Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Przenieś numer z palcem w… nowej kampanii Virgin Mobile

22 kwietnia ruszyła nowa kampania największego wirtualnego operatora w Polsce, zachęcająca do przenoszenia numerów do jego sieci. Jej celem jest ukazanie, że zmiana usługodawcy telekomunikacyjnego na Virgin Mobile jest niezwykle prosta.
O autorze
1 min czytania 2016-04-25

Komunikacja będzie prowadzona w telewizji, radiu, mediach online oraz OOH.

W kampanii ponownie pojawia się Gigababcia, która udowadnia, że proces przeniesienia numeru do Virgin Mobile można przejść z palcem w… gdzie się chce. Bohaterka wykonuje karkołomne triki w driftującym samochodzie, jednocześnie zmieniając operatora. Virgin Mobile po raz kolejny sięgnęło po kontrastowe porównanie, tym razem w celu ukazania łatwości w przejściu do jego sieci.

Kampania przypomina też, że na każdego abonenta, który zdecyduje się przejść do Virgin Mobile, czekają bonusowe paczki danych internetu, co przy pakiecie #DLAMNIESUPER daje nawet 13GB miesięcznie. W przypadku pakietu #PEŁENLUZ za 19 złotych będzie to gratisowe 500 MB (czyli łącznie 2,5 GB), dodatkowy 1 GB (łącznie 5 GB) przysługuje w ofercie #BEZLIMITU za 29 złotych a 2 GB (razem 10GB) można otrzymać w przypadku pakietu #NAJLEPIEJ w cenie 39 złotych.

Działania marketingowe obejmują spoty telewizyjne i radiowe w głównych oraz tematycznych stacjach telewizyjnych i radiowych, reklamę w internecie, a także OOH. Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiedzialna jest agencja Lubię to – linked by Isobar (Joanna Biernacka, Maciej Kozina, Szymon Pruszyński). Po stronie Virgin Mobile – Monika Mierzejewska, Agnieszka Flis, Piotr Suchodolski. Produkcją spotu w reżyserii Piotra Onopy zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a postprodukcją Rio de Post. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare (Ania Bieńkowska – TV, radio, OOH) oraz iProspect (Beata Nowalska – online).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Poniżej spot „Przenieś numer z palcem w… gdzie chcesz!”:

Więcej szczegółów dostępnych jest na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się