TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Przenieś numer z palcem w… nowej kampanii Virgin Mobile

22 kwietnia ruszyła nowa kampania największego wirtualnego operatora w Polsce, zachęcająca do przenoszenia numerów do jego sieci. Jej celem jest ukazanie, że zmiana usługodawcy telekomunikacyjnego na Virgin Mobile jest niezwykle prosta.
O autorze
1 min czytania 2016-04-25

Komunikacja będzie prowadzona w telewizji, radiu, mediach online oraz OOH.

W kampanii ponownie pojawia się Gigababcia, która udowadnia, że proces przeniesienia numeru do Virgin Mobile można przejść z palcem w… gdzie się chce. Bohaterka wykonuje karkołomne triki w driftującym samochodzie, jednocześnie zmieniając operatora. Virgin Mobile po raz kolejny sięgnęło po kontrastowe porównanie, tym razem w celu ukazania łatwości w przejściu do jego sieci.

Kampania przypomina też, że na każdego abonenta, który zdecyduje się przejść do Virgin Mobile, czekają bonusowe paczki danych internetu, co przy pakiecie #DLAMNIESUPER daje nawet 13GB miesięcznie. W przypadku pakietu #PEŁENLUZ za 19 złotych będzie to gratisowe 500 MB (czyli łącznie 2,5 GB), dodatkowy 1 GB (łącznie 5 GB) przysługuje w ofercie #BEZLIMITU za 29 złotych a 2 GB (razem 10GB) można otrzymać w przypadku pakietu #NAJLEPIEJ w cenie 39 złotych.

Działania marketingowe obejmują spoty telewizyjne i radiowe w głównych oraz tematycznych stacjach telewizyjnych i radiowych, reklamę w internecie, a także OOH. Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiedzialna jest agencja Lubię to – linked by Isobar (Joanna Biernacka, Maciej Kozina, Szymon Pruszyński). Po stronie Virgin Mobile – Monika Mierzejewska, Agnieszka Flis, Piotr Suchodolski. Produkcją spotu w reżyserii Piotra Onopy zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a postprodukcją Rio de Post. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare (Ania Bieńkowska – TV, radio, OOH) oraz iProspect (Beata Nowalska – online).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Poniżej spot „Przenieś numer z palcem w… gdzie chcesz!”:

Więcej szczegółów dostępnych jest na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się