TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ostecx z nagrodą Art of Packaging

Opakowanie piwa „Piotrek z Bagien”, zaprojektowane przez Ostecx Créative dla Browaru Rzemieślniczego Jan Olbracht z Piotrkowa Trybunalskiego, zostało nagrodzone w jubileuszowej, 10-tej edycji konkursu Art o Packaging.
O autorze
1 min czytania 2016-04-25

Projekt agencji zwyciężył w Kategorii: Opakowanie Etykieta, dołączając do opakowań wyróżnionych za innowacyjność, kreatywność oraz konkurencyjność na rynku krajowym i zagranicznym.

– Cieszymy się, że branża i rynek zaczynają doceniać odważne koncepty opakowań – mówi Sébastien Ploszaj, art director w agencji Ostecx Créative. – „Piotrek z Bagien” to marka, która powstała dzięki zaufaniu na linii klient-agencja i została bardzo dobrze przyjęta przez konsumentów. Etykieta piwa wyróżnia się mrocznym klimatem i drukiem na papierze metalizowanym – surowcu, po który małe browary rzemieślnicze do tej pory nie sięgały – dodaje.

Art of Packaging – Perły wśród Opakowań to ogólnopolski konkurs na najlepsze opakowanie roku. Od 2006 roku organizowany jest w Poznaniu przez European Media Group, wydawcę miesięcznika branżowego Packaging Polska.

Ostecx Créative to agencja z największym piwnym portfolio w Polsce. Za swoje opakowania otrzymała najważniejsze nagrody branżowe – KTR, Kreatura, Must Have Łódź Design Festiwal, Art of Packaging. Na co dzień pracuje zarówno dla browarów rzemieślniczych, regionalnych, jak i branżowych potentatów oraz zajmuje się obsługą reklamową Banku Zachodniego WBK.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się