Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

“Jurajska” rozpoczyna kampanię spotową dla swojej wody mineralnej

Marka Jurajska rozpoczyna 2 maja pierwszą kampanię telewizyjną dla swojego flagowego produktu – naturalnej wody mineralnej.
O autorze
0 min czytania 2016-04-25

W kreacji reklamowej zawarto „esencję marki”: autentyczne emocje związane z rodziną, bliskość nieskażonej natury oraz obecność „jurajskich minerałów” w wodzie – podkreśla Wojciech Kosmalski, brand manager Jurajska. Tłem muzycznym kampanii jest piosenka „Taką Wodą Być”, jeden z największych przebojów zespołu Happysad. Honorarium za użyczenie utworu zespół postanowił przeznaczyć na cele dobroczynne – mówi Paweł Hordejuk, menadżer Happysad.

Spoty będą emitowane we wszystkich największych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, ZPR) oraz w stacjach tematycznych przez okres dwóch miesięcy.

Planowaniem mediów i zakupem czasu antenowego zajmuje się OMD. Kampanię telewizyjną wspierają działania public relations, za które odpowiada agencja Quality PR.

Jurajska to firma z bogatym doświadczeniem w produkcji naturalnej wody mineralnej. Posiada jedną z najnowocześniejszych technologii produkcyjnych i aspiruje do miana liderów branży wodno-napojowej na Polskim rynku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj