“Jurajska” rozpoczyna kampanię spotową dla swojej wody mineralnej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
“Jurajska” rozpoczyna kampanię spotową dla swojej wody mineralnej

Marka Jurajska rozpoczyna 2 maja pierwszą kampanię telewizyjną dla swojego flagowego produktu – naturalnej wody mineralnej.

W kreacji reklamowej zawarto „esencję marki”: autentyczne emocje związane z rodziną, bliskość nieskażonej natury oraz obecność „jurajskich minerałów” w wodzie - podkreśla Wojciech Kosmalski, brand manager Jurajska. Tłem muzycznym kampanii jest piosenka „Taką Wodą Być”, jeden z największych przebojów zespołu Happysad. Honorarium za użyczenie utworu zespół postanowił przeznaczyć na cele dobroczynne - mówi Paweł Hordejuk, menadżer Happysad.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Spoty będą emitowane we wszystkich największych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, ZPR) oraz w stacjach tematycznych przez okres dwóch miesięcy.

Planowaniem mediów i zakupem czasu antenowego zajmuje się OMD. Kampanię telewizyjną wspierają działania public relations, za które odpowiada agencja Quality PR.

Jurajska to firma z bogatym doświadczeniem w produkcji naturalnej wody mineralnej. Posiada jedną z najnowocześniejszych technologii produkcyjnych i aspiruje do miana liderów branży wodno-napojowej na Polskim rynku.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij