Multimedialne nośniki informacji – Digital Signage

Postęp technologiczny sprzyja rozwojowi komunikacji cyfrowej, która umożliwia wiele nowych form kontaktu z klientami. Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji poświęconej nowym możliwościom jakie stwarzają rozwiązania Digital Signage.
O autorze
1 min czytania 2016-04-25

Multimedialne nośniki informacji – Digital Signage
17 maja 2016 r. | Warszawa

GOLDEN TULIP WARSAW CENTRE HOTEL
ul. Towarowa 2
00-811 Warszawa
Sala Azalia 2

System Digital Signage jest nowoczesnym i prestiżowym rozwiązaniem reklamowym, umożliwiającym emisję treści zgodnie z preferencjami, atrybutami odbiorców, miejscem oraz określonym czasem. Jest także doskonałą platformą komunikacji miedzy nadawcą (właścicielem), a jego Klientem.

Nowoczesna forma marketingu wymaga nie tylko świeżego pomysłu, ale także właściwej metody jego prezentacji!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na konferencji będą mieli Państwo szansę poznać, m.in. kierunki rozwoju systemów Digital Signage, jak sprawnie zarządzać infrastrukturą techniczną oraz poznać korzyści i zalety wykorzystania tego typu technologii.

Strona wydarzenia

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Tematyka konferencji:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  1. Kierunki rozwoju systemów Digital Signage
  2. Możliwości wykorzystania rozwiązań multimedialnych
  3. Rynek technologii i rozwiązań:
    – ekrany, telebimy, tablice, bandy, kurtyny led; LCD; plazmy; projektory; rozwiązania Corporate, POS, audio i video; …
    – rozwiązania interaktywne: nakładki dotykowe, kioski interaktywne, podłogi i ściany kinetyczne / interaktywne, totemy, stoły interaktywne
  4. Budowa i obsługa sieci – zarządzanie infrastrukturą techniczną,
  5. Intuicyjne oprogramowanie; integracja, konfiguracja systemów,
  6. Systemy zdalnego sterowania i harmonogramowania
  7. Zarządzanie treścią, emisją i przekazem treści multimedialnych
  8. Energooszczędność multimediów
  9. Korzyści i zalety wykorzystania technologii Digital Signage

Wydarzenie skierowane jest do osób z administracji publicznej, edukacji, handlu i usług, transportu i turystyki, usług finansowych, branży medycznej, sportu, kultury i rozrywki oraz hotelarstwa i gastronomii i innych branż, które z powodzeniem wykorzystują technologie multimedialne, Digital Signage.

Rejestracja