Smutnymi i wyssanymi z potrzeby zapełnienia contentem internetu faktami marketingowymi. Ale nie ten. Bo generacja J jest już wśród nas. Żyje, oddycha i już teraz ma wpływ na większość decyzji zakupowych na rynkach FMCG.
Chcesz wiedzieć, czy do niej należysz? Czy za chwilę będziesz zmieniać świat? Rozwiąż nasz krótki quiz i wygraj.
Zobacz również
Co jest do wygrania dowiesz się na końcu.
Kampanię „#lapjaja” przygotowały wspólnie blog ZłapRakaZaJaja.pl i Fundacja Wygrajmy Zdrowie, a wsparli przedstawiciele agencji Isobar, Twin, Melting Pot, MediaOn, Talent Media i Brand24.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]