K16 (Konsument 2016) największy w Polsce projekt trendwatchingowy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
K16 (Konsument 2016) największy w Polsce projekt trendwatchingowy

Blisko rok zbierania materiału. Specjalnie powołany badawczy zespół trendwatcherów. Dziesiątki ekspertów analizujących zachowania konsumpcyjne z perspektywy różnych sektorów rynku. Wywiady z zawodowymi insiderami. Analiza wskaźników ilościowych gromadzonych latami w agencjach badawczych.

Mający już blisko dziesięcioletnią tradycję projekt Konsument to największe tego typu przedsięwzięcie realizowane w Polsce. Wszystko po to, aby uchwycić zachodzące na naszych oczach przemiany, zdiagnozować, w jakim kierunku ewoluują nasze konsumpcyjne wzorce i nakreślić mapę, odzwierciedlającą aktualny obraz polskiego konsumenta.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Czy zachłyśnięcie się światem i zwrot w kierunku tego co bliskie i znane, to zachowania wykluczające się nawzajem? Jak pogodzić ze sobą postępującą automatyzację i jednocześnie coraz większe zainteresowanie konsumpcją typu DIY? Dlaczego warto przyjrzeć się bacznie przemianom zachodzącym w obszarze zachowań związanych ze zdrowiem i aktywnością fizyczną? I jak się to wszystko ma do wszechobecnego poczucia kryzysu rzeczy trwałych, niezmiennych, na których można polegać dziś i w przyszłości? Na te pytania odpowiada raport K16.

Seminarium K16, które odbędzie się 2 czerwca w warszawskim miasteczku Orange, będzie obszerną prezentacją wyników projektu K16. W jego programie poza wystąpieniami autorów raportu i wywiadami z zaproszonymi gośćmi, znalazły się również do wyboru cztery warsztaty aktywizujące: Post-apo, Ciało, Roboty oraz Crossover. Liczba miejsc na seminarium i warsztatach jest ograniczona.

Więcej o projekcie dowiecie się Państwo na stronie.

K16 jest piątą edycją realizowanego co dwa lata projektu badawczego Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Partnerami przedsięwzięcia są Orange, 4P research mix, ABM, ARC Rynek i Opinia, Ariadna, Gemius, GfK Polonia, IQS Quant, IPSOS, IRCenter, MillwardBrown, NIELSEN, Norstat oraz TNS Polska.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij