…i afrykańskimi.
W nowej rozszerzonej roli dyrektora ds. sprzedaży, Ibal będzie zarządzać zespołem CNN zajmującym się sprzedażą reklam we wszystkich wymienionych regionach. Zwiększy również swoje zaangażowanie w pracę nad ofertą cyfrową, analizą danych oraz treściami tworzonymi we współpracy z markami, by zaoferować klientom rozwiązania oparte na inteligentnych i zintegrowanych kampaniach. Ibal będzie także odpowiedzialna za rozwój długoterminowych działań strategicznych stacji CNN dotyczących współpracy z kluczowymi partnerami marki..
Zobacz również
Poza rozwojem oferty reklamowej w kanałach linearnych CNN, Ibal będzie dalej identyfikować możliwości dla reklamodawców na różnych, innowacyjnych płaszczyznach, takich jak: rozszerzająca się oferta cyfrowa stacji CNN, treści brandowane i pojawiające się w CNN International, społecznościowa sieć wideo Great Big Story, czy platforma CNNMoney i luksusowe formaty takie jak CNN Style obecne online i w telewizji.
Współpraca reklamowa CNN z klientami w Północnej, Centralnej i Wschodniej Europie, na Bliskim Wschodzie, Afryce, Turcji i regionie CIS prężnie się rozwija, a CNN jest numerem jeden w wielu niezależnych badaniach mierzących zasięg mediów. Ostatnio CNN nawiązało partnerstwa komercyjne m.in. z Turkish Airlines, które ponownie są sponsorem programu Culinary Journeys; EMAAR, które przedłużyło partnerstwo przy programie One Square Meter i MTN, z którym CNN współpracuje przy uruchomieniu aplikacji African View.
Cathy Ibal będzie raportować do Raniego R. Raada, prezesa CNN International Commercial.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
„Jestem niezmiernie zadowolony, że mogę obserwować rosnący w naszej firmie talent, jakim jest Cathy, która będzie odpowiedzialna za kluczowe regiony i będzie zarządzać jednym z najznakomitszych zespołów ds. sprzedaży reklamy, nie tylko w CNN International, ale w całej branży” mówi Raad. „Liczę na to, że Cathy będzie dalej rozwijać sprzedaż w tych regionach i pracować z klientami nad takimi rozwiązaniami, które nigdzie indziej niż w CNN nie byłyby możliwe lub równie efektywne.”
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„W ciągu ostatnich 15 lat miałam możliwość w pełni docenić siłę CNN, nasze treści i unikalne podejście do rozwijania produktów reklamowych, które mogą całkowicie zmienić sposób, w jaki marka postrzegana jest na całym świecie” powiedziała Ibal. „Cieszę się, że będę zajmować się również Afryką oraz Bliskim Wschodem i pracować z klientami z tego regionu nad mocnymi i ekscytującymi kampaniami budowanymi w oparciu o doświadczenie CNN, w takich dziedzinach jak: produkty cyfrowe, dane, tworzenie treści dla konkretnych marek i stałą popularność telewizji oraz dobrych jakościowo materiałów wideo.”