Senior is new teen - Agencja Fenomem o polskich boomersach

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Senior is new teen - Agencja Fenomem o polskich boomersach

W czasie wystąpienia na Social Media Convent 2016 Dyrektor Zarządzająca agencji Fenomem Agnieszka Stelmaszczyk oraz Business Development Manager Karolina Liberka mówiły o stereotypach dotyczących użytkowników internetu w przedziale wiekowym 55+.

Grupa ta jest zazwyczaj pomijana przez marketerów, tymczasem dane przedstawione w badaniu „Senior is new teen” wyraźnie świadczą o tym, że są to osoby coraz bardziej aktywne w sieci - ich odsetek wzrósł w ciągu 3 lat o 8,29 punktu procentowego!

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wielu New Teens nie tylko korzysta z internetu regularnie, używając komputerów, tabletów i smartfonów, ale już wręcz nie wyobraża sobie bez niego życia. Sieć to dla nich przede wszystkim źródło informacji: wchodzą na strony z poradami dotyczącymi zdrowia, hobby czy stylu życia; odbierają maile, robią przelewy, oglądają mapy, planują podróże, wyszukują informacje o produktach i robią zakupy.

Chętnie korzystają z serwisu YouTube, a najważniejszą platformą społecznościową jest Facebook, gdzie jest ich już około miliona.

W mediach społecznościowych niezwykle rzadko pozostają anonimowi, ale nie lubią dzielić się informacjami ze swojego życia, głównie z obawy, że inni będą im zazdrościć – dlatego najchętniej komentują i udostępniają cudze posty. Dobrze czują się w społecznościach takich jak Magazyn 60+ czy 50plus50 i chętnie wspierają się nawzajem. Jeśli reklamy trafiają w ich zainteresowania klikają w nie, ale nie wierzą im bezgranicznie. Ich znajomi (średnio kilkudziesięciu) to również znajomi w realu, a kontakty z rodziną cenią głównie poza platformą.

Aktywni i otwarci na nowości mówią, że wreszcie mają więcej czasu dla siebie i pieniądze na to, żeby dbać o swoje potrzeby i realizować marzenia. Zgodnie twierdzą, że Internet stwarza nowe możliwości i poprawia jakość życia.

Więcej o o tym jak zachowuje się grupa 55+ w internecie i mediach społecznościowych można znaleźć w prezentacji.

Senior is new teen! (FENOMEM) from Fenomem

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij