NuOrder przedłuża współpracę z Lafarge

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
NuOrder przedłuża współpracę z Lafarge

Agencja interaktywna NuOrder wygrała przetarg na działania dla Lafarge, przedłużając tym samym współprace o kolejny rok.

W ramach umowy agencja NuOrder odpowiada za zaplanowanie i zrealizowanie strategii kampanii, opartej na budowaniu świadomości i wsparciu sprzedaży produktu Agilla Sols - samopoziomujących wylewek anhydrytowych Lafarge.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Rozbudowany w 2015 roku dział performance w NuOrder przeprowadzi kampanię obejmującą GDN, AdWords, remarketing, GSP oraz kampanie na YouTube.

NuOrder wyprodukuje również edukacyjne materiały video oraz zajmie się kreacją i produkcją insertów prasowych. Agencja zorganizuje również proces domykania sprzedaży poprzez obsługę telemarketingową pozyskanych leadów. Rozwiązanie to ma zapewnić klientom agencji kompleksowe podejście do generowania sprzedaży.

„Agencja NuOrder ma duże doświadczenie w marketingu dla branży budowlanej. Ich kompetencje w tworzeniu strategii oraz prowadzeniu i optymalizacji działań z nastawieniem na realizację konkretnych celów biznesowych wpłynęło na przedłużenie naszej współpracy.”– mówi Radosław Szczypiór, marketing manager firmy Lafarge.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij
Reklama Zamknij