Young Creatives 2013: zgłoszenia do 30 stycznia

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Young Creatives 2013: zgłoszenia do 30 stycznia

Do 30 stycznia można zgłaszać teamy złożone z młodych kreatywnych, którzy nie ukończyli 29 roku życia, w kategoriach: PRINT, CYBER, FILM, DESIGN, PR oraz młodych marketerów (do 30 roku życia) w kategorii YOUNG CLIENTS. Do 30 stycznia młodzi mediowcy mogą być zgłaszani do kategorii Young Media Lions.

Zakwalifikowane do konkursu zespoły pracują nad briefem przygotowanym przez firmy i instytucje partnerskie. Ich prace oceniają jurorzy Polskiego Konkursu Reklamy KTR i konkursu Media Trendy w odpowiednich kategoriach. Nagrodą dla zwycięskich teamów w poszczególnych kategoriach jest udział w konkursie dla młodych na Festiwalu Cannes Lions 2013.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Uczestnicy konkursu otrzymują brief i mają 24 godziny na przygotowanie:

  • PRINT - layout'u reklamy prasowej
  • CYBER - kreacji banerowej
  • FILM - nakręcenie, a następnie zmontowanie filmu za pomocą telefonu komórkowego (w 48 godz.)
  • MEDIA – innowacyjnej strategii mediowej
  • DESIGN - identyfikacji graficznej, logotypu produktu lub projektu jego opakowania
  • PR - strategii działań PR
  • CLIENTS – briefu kreatywnego
Opiekunami merytorycznymi Young Creatives 2013 są:
  • Iwona Kluszczyńska i Wojciech Dagiel (dyrektorzy kreatywni McCann Erickson) – Print / Film
  • Edgar Bąk – Design
  • Bartek Wyszyński (Dyrektor Kreatywny Artegence) – Cyber
  • Przemysław Wojak (Partner Zarządzający Q&AConsulting) – PR
  • Komitet Organizacyjny Media Trendy – Young Media Lions

W tym roku, aby dać większe szanse uczestnikom, zwiększyliśmy do 20 liczbę teamów kwalifikujących się do eliminacji. To aż dwa razy więcej niż w latach ubiegłych.

Young Creatives to specjalny program skierowany do młodych pracowników branży komunikacji marketingowej oraz studentów. Jest platformą wymiany doświadczeń, edukacji oraz prezentacji młodych talentów z branży reklamowej i okołoreklamowej w Polsce i na świecie. Z roku na rok we wszystkich wydarzeniach Young Creatives bierze udział coraz więcej osób. W tym roku było to prawie tysiąc osób.

Eliminacje odbywają się 11.02-24.02 w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych w Warszawie.

Dodatkowe informacje na stronie www.young.ktr.org.pl oraz Young Media Lions: www.mediatrendy.pl

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij