„Twoja kuchnia ma to coś” i Daria Ładocha w najnowszej kampanii Apetina

Arla Foods Polska rozpoczyna najnowszą kampanię serów Apetina, której ambasadorką została Daria Ładocha. Apetina w najnowszych działaniach będzie zachęcała do podkręcania tradycyjnych potraw i wprowadzania nowych smaków. Partnerem kampanii „Twoja kuchnia ma to coś” jest DUKA.
O autorze
1 min czytania 2016-05-09

Za koncept i pozyskanie partnera oraz za kompleksową obsługę kampanii odpowiada agencja XConcept.

Najnowsza kampania serów Apetina realizowana jest pod hasłem „Twoja kuchnia ma to coś”. Kompleksowe działania przeprowadzane we współpracy z ambasadorką, a także w porozumieniu z DUKA mają na celu nie tylko wzmocnienie świadomości marki, ale także zainspirowanie konsumentów do eksperymentowania w kuchni. Kampania wpisuje się w realizowaną konsekwentnie strategię marki, nastawioną na pozycjonowanie serów Apetina jako produktów do gotowania i pieczenia.

W tegorocznej kampanii zachęcamy konsumentów do komponowania ciekawych, ale łatwych w przygotowaniu dań z wykorzystaniem serów Apetina, a także do odkrywania na nowo sprawdzonych już potraw. Działania obejmują szerokie portfolio Apetina, również wprowadzane na rynek nowości produktowe, które zostaną zaadresowane w kampanii – mówi Roman Jawczak, Marketing Manager w Arla Foods Polska. W tym roku po raz kolejny zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją XConcept, która bardzo dobrze czuje markę i dostarcza kreatywne rozwiązania na wysokim poziomie.

Nową komunikację wspiera energetyczna i charyzmatyczna Daria Ładocha, która podobnie jak Apetina jest źródłem kulinarnych inspiracji. Ambasadorka marki na co dzień jest miłośniczką zdrowego żywienia, trenerką kulinarną, a także autorką książek i programów kulinarnych. W ramach kampanii Daria Ładocha wystąpi w 10-cio odcinkowym mini serialu, który ukazywać się będzie co tydzień w Internecie (na stronie apetyczne inspiracje.pl oraz na YouTube). Dodatkowo Daria przygotuje zestaw swoich autorskich przepisów z produktami Apetina.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ważnym elementem kampanii „Twoja kuchnia ma to coś” jest również partnerstwo z DUKA, której asortyment został wykorzystany do sesji zdjęciowej. Apetina promowana będzie także w sklepach stacjonarnych DUKA, a także na stronie internetowej i social mediowych kanałach partnera.

Kampania „Twoja kuchnia ma to coś” potrwa od maja do lipca, a swoim zasięgiem obejmie telewizję (w maju i w czerwcu), prasę (konsumencką i handlową), Internet (w tym kampanię odsłonową) i media społecznościowe (Facebook, YouTube i Pinterest). Wsparciem komunikacji będą również materiały POS i aktywacje w punktach sprzedaży. Marka komunikować się będzie z konsumentami również za pomocą lifestylowego fanpage’a Apetyczne Inspiracje oraz za pośrednictwem strony internetowej, która zagreguje wszystkie materiały i kontent przygotowany w ramach kampanii.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za koncept kreatywny, wdrożenie i obsługę kampanii (w tym także w mediach społecznościowych) oraz pozyskanie partnera odpowiedzialna jest agencja XConcept. Firmy współpracowały ze sobą również przy poprzednich kampaniach marki Apetina. Zakup mediów leży po stronie domu mediowego Carat.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się