TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

VML Poland z kampanią 360 stopni dla Tic Tac Mixers

Trwa kampania 360 stopni wprowadzająca na polski rynek nowy wariant drażetek Tic Tac – Tic Tac Mixers. Launchowi produktu towarzyszy silne wsparcie reklamowe, w ramach którego zaplanowano komunikację w TV i kinach, na nośnikach OOH, działania w miejscu sprzedaży, samplingi w kinach...
O autorze
1 min czytania 2016-05-09

…oraz kampanię online.

Tic Tac Mixers Cherry–Cola oraz Tic Tac Mixers Peach–Lemonade to drażetki, których smak się zmienia w trakcie jedzenia, odpowiednio smak wiśniowy w smak coli i smak brzoskwiniowy w smak lemoniady. Produkt dostępny jest w opakowaniach 18 g i 49 g.

Reklamy telewizyjne emitowane będą w kilkudziesięciu kanałach, m.in. w TVN, TVP 1, TVP 2, Polsat oraz w sieci IDMnet TV.

Zobacz spot „Smak się zmienia w trakcie jedzenia”:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Działania w Internecie obejmują dedykowany landing page, kampanie display, kampanię w serwisach Facebook i Instagram oraz bieżącą komunikację na fan page’u.

W ramach działań towarzyszących wprowadzeniu nowych produktów w największych miastach w Polsce reklama Tic Tac Mixers Cherry–Cola i Tic Tac Mixers Peach–Lemonade będzie widoczna na 400 tablicach reklamowych. W kinach w ramach akcji samplingowych konsumenci będą mogli spróbować kilkudziesięciu tysięcy sztuk nowych produktów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za strategię i koncepcję kreatywną odpowiada VML Poland. Agencja wyprodukowała także spot oraz landing page. Za realizację spotu odpowiadają Barrakuda Film Studio oraz Studio Estupendo. Autorem muzyki w spocie jest Radosław Duda. Planowanie i zakup mediów zrealizował dom mediowy Vizeum Polska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się