Zadaniem uczestników jest nagranie i przesłanie poprzez stronę meskimagnez.pl filmu prezentującego nietypowe umiejętności, w tym sporty ekstremalne. Na zwycięzców czekają cztery nagrody główne o wartości 3 000 zł każda. Konkurs prowadzony będzie w serwisie Facebook. Zwycięskie nagrania, czyli takie które zdobędą największą liczbę polubień, zostaną następnie wykorzystane w spocie reklamowym magnezu dla mężczyzn MenMag. Oprócz Facebooka akcja obejmuje także serwis Youtube i jest wspierana kampanią digitalową.
Konkurs potrwa do końca maja. Za pomysł, kreację i realizację wszystkich działań odpowiada dział marketingu firmy Aflofarm Farmacja Polska, właściciela marki MenMag.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024