TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Business Insider startuje w Polsce

Marka informacyjna skierowana do “Liderów biznesowych nowej generacji” poszerza globalny zasięg.
O autorze
2 min czytania 2016-05-12

Business Insider, wiodąca marka cyfrowa przekazująca informacje dla środowiska biznesowego na całym świecie zadebiutuje w Polsce z kolejną, trzecią (po Wielkiej Brytanii i Niemczech) europejską wersją serwisu już jutro, 12 maja 2016 roku, o godzinie 9:30. Polska wersja serwisu Business Insider będzie dostępna pod adresem www.businessinsider.com.pl. Grupa Onet.pl, część grupy Ringier Axel Spriner Media AG, przejęła licencję na Business Insidera w Polsce pod koniec 2015 roku, zaraz po finalizacji przejęcia Business Insider Inc. przez Axel Springer.

Business Insider Polska będzie przekazywał czytelnikom aktualne informacje biznesowe i technologiczne z Polski i świata. Za przygotowanie treści jest odpowiedzialny zespół trzynastu doświadczonych dziennikarzy specjalizujących się w tematach stanowiących główny obszar zainteresowania BI Polska. Redaktorem naczelnym serwisu jest Łukasz Grass – dziennikarz telewizyjny i radiowy z 16-letnim doświadczeniem m.in. w TVN24, TOK FM i Discovery Channel. Polska redakcja serwisu będzie ściśle współpracowała z pozostałymi redakcjami Business Insider w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Australii i Azji.  

Mówi Łukasz Grass: „BI Polska będzie przekazywał informacje na temat najważniejszych wydarzeń, opisywał przełomowe trendy oraz skupiał się na osobach podejmujących kluczowe decyzje, które wpływają na sposób prowadzenia biznesu w Polsce. Skoncentrujemy się również na perspektywicznych branżach, najnowszych technologiach oraz innowatorach, którzy wdrażają w życie nowe pomysły. Spodziewamy się, że profil naszych czytelników będzie bardzo szeroki – od założycieli start-upów, do prezesów firm różnej wielkości, którzy chcą lepiej zrozumieć w jaki sposób tworzy się prawdziwą wartość biznesu.”

Mówi Jovan Protic, Chief Operating Officer w Grupie Onet-RAS Polska: „Uważamy, że na polskim rynku istnieje wolna przestrzeń, którą skutecznie może wypełnić w pełni cyfrowa marka komunikująca się w języku obecnych i przyszłych liderów biznesu. Business Insider jest znany na całym świecie z unikalnego podejścia do prezentowania różnych punktów widzenia na ten rodzaj innowacji i kreatywności biznesowej, która jest bardzo ceniona w Polsce.” 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oprócz informacji dotyczących biznesu i technologii, Business Insider Polska będzie skupiał się również na dynamicznie zmieniającym się świecie mediów i reklamy. Za tworzenie treści w tych obszarach tematycznych będzie odpowiedzialny znany dziennikarz mediowy Patryk Pallus. 

Mówi Mark Dekan, Chief Executive Officer Ringier Axel Springer Media AG oraz CEO Grupy Onet-RAS Polska: „Specjalizujemy się w cyfrowych mediach i posiadamy silne dziennikarskie DNA, dlatego wprowadzenie Business Insider Polska na tak ważny rynek jest dla nas milowym krokiem, a Business Insider Polska będzie kolejną silną pozycją, którą dostarczymy naszym czytelnikom. Bardzo cieszy mnie również perspektywa współpracy z Business Insider oraz ich zespołami redakcyjnymi na całym świecie.” 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Business Insider jest wiodącym portalem informacyjnym w USA i jedną z najszybciej rozwijających się marek informacyjnych na świecie. Firma jest pionierem w dostarczaniu wiadomości biznesowych dostosowanych do cyfrowych mediów – udostępnianych w czasie rzeczywistym, dostosowanych do świata mediów społecznościowych i dostępnych w wersji mobilnej. Według Google Analytics, z sieci portali Business Insider korzysta w sumie 94 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie.  

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Mówi Henry Blodget, Redaktor Naczelny oraz CEO Business Insider: „Jesteśmy zachwyceni tym, że uruchamiamy dziewiątą międzynarodową wersję portalu właśnie w Polsce – jednym z kluczowych rynków w Europie. Grupa Onet-RAS Polska doskonale rozumie cyfrową przestrzeń i jest idealnym partnerem, który będzie wspierał nas w dostarczeniu do Polski informacji biznesowych w taki sposób, w jaki oczekuje tego nasza grupa docelowa.”