TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ilona Rudnik: z Criteo do RTB House

Do polskiego zespołu RTB House – firmy technologicznej specjalizującej się w działaniach reklamowych opartych na zaawansowanych scenariuszach retargetingowych – dołączyła Ilona Rudnik. Objęła stanowisko Key Account Manager.
O autorze
1 min czytania 2016-05-12

Rudnik zajmie się w RTB House m.in. koordynacją kampanii retargetingowych i pozyskiwaniem nowych klientów. 

Jak sama podkreśla, praca w RTB House to dla niej szansa dalszego rozwoju zawodowego. – Z zaciekawieniem śledziłam działania spółki, jej dynamiczny rozwój i rosnącą pozycję wśród globalnych dostawców technologii. Propozycję współpracy uznałam za bardzo fajne wyzwanie zawodowe. Jestem przekonana, że wiedza i doświadczenie, zdobyte w innych spółkach z branży, pomogą mi w pozyskiwaniu i realizacji interesujących projektów reklamowych dla klientów RTB House – mówi Rudnik, Key Account Manager w RTB House.

Ilona Rudnik była do tej pory związania m.in. z konkurencyjną spółką Criteo, gdzie jako Sales Manager Poland współtworzyła struktury biznesowe odpowiedzialne za obsługę polskich klientów. Współpracowała również z marką odzieżową 303 Avenue, w której pełniła funkcję Ecommerce Manager & Online Customer Care i zajmowała się koordynacją zadań z obszaru SEO, SEM oraz social media. Doświadczenie zawodowe zdobywała także w Nano Interactive, gdzie jako Junior Account Manager odpowiadała za realizację planów sprzedażowych spółki.

 – W ciągu zaledwie kilku lat udało nam się zbudować kilkunastoosobowy, wyjątkowy zespół odpowiadający za współpracę z klientami w Polsce. Cieszymy się, że dołączyła do niego Ilona. Jestem pewien, że jej doświadczenie i wiedza na temat polskich reklamodawców wpłynie pozytywnie na dalszy dynamiczny rozwój działu i przełoży się na kolejne biznesowe sukcesy – podsumowuje Łukasz Abgarowicz, Business Development Director RTB House w Polsce.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj