Ilona Rudnik: z Criteo do RTB House

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ilona Rudnik: z Criteo do RTB House

Do polskiego zespołu RTB House – firmy technologicznej specjalizującej się w działaniach reklamowych opartych na zaawansowanych scenariuszach retargetingowych – dołączyła Ilona Rudnik. Objęła stanowisko Key Account Manager.

Rudnik zajmie się w RTB House m.in. koordynacją kampanii retargetingowych i pozyskiwaniem nowych klientów. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jak sama podkreśla, praca w RTB House to dla niej szansa dalszego rozwoju zawodowego. – Z zaciekawieniem śledziłam działania spółki, jej dynamiczny rozwój i rosnącą pozycję wśród globalnych dostawców technologii. Propozycję współpracy uznałam za bardzo fajne wyzwanie zawodowe. Jestem przekonana, że wiedza i doświadczenie, zdobyte w innych spółkach z branży, pomogą mi w pozyskiwaniu i realizacji interesujących projektów reklamowych dla klientów RTB House – mówi Rudnik, Key Account Manager w RTB House.

Ilona Rudnik była do tej pory związania m.in. z konkurencyjną spółką Criteo, gdzie jako Sales Manager Poland współtworzyła struktury biznesowe odpowiedzialne za obsługę polskich klientów. Współpracowała również z marką odzieżową 303 Avenue, w której pełniła funkcję Ecommerce Manager & Online Customer Care i zajmowała się koordynacją zadań z obszaru SEO, SEM oraz social media. Doświadczenie zawodowe zdobywała także w Nano Interactive, gdzie jako Junior Account Manager odpowiadała za realizację planów sprzedażowych spółki.

 – W ciągu zaledwie kilku lat udało nam się zbudować kilkunastoosobowy, wyjątkowy zespół odpowiadający za współpracę z klientami w Polsce. Cieszymy się, że dołączyła do niego Ilona. Jestem pewien, że jej doświadczenie i wiedza na temat polskich reklamodawców wpłynie pozytywnie na dalszy dynamiczny rozwój działu i przełoży się na kolejne biznesowe sukcesy – podsumowuje Łukasz Abgarowicz, Business Development Director RTB House w Polsce.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij