Wystartowała najnowsza kampania dań gotowych Pudliszki autorstwa CHANGE (Group One)

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wystartowała najnowsza kampania dań gotowych Pudliszki autorstwa CHANGE (Group One)

Hj Heinz ponownie powierzył agencji CHANGE realizację swojej kampanii reklamowej marki Pudliszki dla kategorii dań gotowych.

Najnowszy spot reklamowy, jest kontynuacją platformy kreatywnej, autorstwa Change - „Ten smak nie jest kwestią przypadku” - którą Pudliszki konsekwentnie wykorzystują w komunikacji od 2013 roku. W reklamie bohaterem główny są gołąbki Pudliszki. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania ma charakter ogólnopolski i będzie prowadzona w największych stacjach telewizyjnych oraz w internecie. 

Reżyserem spotu reklamowego jest Toby Dye, a za jego produkcję i postprodukcję odpowiada Hogarth Worldwide Limited.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij