TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Brian Solis zaprasza na Forum IAB 2016

W dniach 8 i 9 czerwca br. w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach odbędzie się 10., jubileuszowa edycja Forum IAB, najbardziej inspirującej konferencji w obszarze marketingu internetowego w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2016-05-19

Brian Sollis, futurysta i antropolog digitalu wystąpi przed publicznością 8 czerwca, podczas pierwszego dnia Forum IAB. Jego prelekcja zatytułowana „Customer Experience Starts with Experience Architecture” dotyczyć będzie m.in. zmiany konsumenta, tego jak go rozumiemy, a także projektowania doświadczeń związanych z marką. Zachęcamy do obejrzenia zaproszenia.

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.

Brian Solis – Główny analityk w spółce strategiczno-badawczej Altimeter (Prophet), a także antropolog digitalu i futurysta

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Brian Solis jest uznawany za jednego z najwybitniejszych liderów, mówców i najlepiej rozpoznawanych autorów piszących o innowacji i digitalowej trasformacji. Jego nowa książka: „X: The Experience When Business Meets Design”, pokazuje, jak ważne są doświadczenia użytkownika i w jaki sposób odpowiednio projektować je dla konsumentów, pracowników, ludzi na całym świecie.

Brian Solis jest głównym analitykiem w spółce strategiczno-badawczej Altimeter (Prophet), a także antropologiem digitalu i futurystą. W obszarze jego zainteresowań znajdują się przełomowe technologie i ich wpływ na biznes i społeczeństwo. Poprzez swoje publikacje, artykuły i książki, Brian przybliża ludziom wpływ technologii na człowieka i pomaga im zrozumieć zachodzące w tej dziedzinie zmiany i procesy. Briana szczególnie interesują cyfrowe transformacje, doświadczenia klienta, kultura 2.0, a także przyszłość branż, trendów i zachowań.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się