Reklama dnia: Popatrz mi w oczy, a staniemy się sobie bliscy - eksperyment Ray-Ban

Reklama dnia: Popatrz mi w oczy, a staniemy się sobie bliscy - eksperyment Ray-Ban

Kilku nieznajomych, którzy muszą utrzymywać ze sobą przez dłuższą chwilę kontakt wzrokowy - zobaczcie eksperyment marki Ray-Ban.

Chcielibyśmy dzisiaj polecić Wam nową reklamę Ray-Bana. Marka postanowiła przeprowadzić eksperyment i sprawdzić, czy badania, które mówią, że wystarczy patrzeć kilka minut w czyjeś oczy, aby utworzyć z nim bliską, serdeczną więź, mówią prawdę.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Eksperyment został przeprowadzony na kilku nieznajomych, którzy musieli zadawać sobie pytania i jednocześnie przez cztery minuty utrzymywać kontakt wzrokowy.

Zobaczcie, co z tego wyszło: 

PS

Na nieco podobny pomysł wpadła Coca-Cola:

PS 2

Love has no labels to z kolei świetna kampania pokazująca, że w gruncie rzeczy wszyscy jesteśmy tacy sami, a miłość nie zna podziałów bez względu na płeć, wiek czy rasę.

PS 3

Tym razem nieznajomi nie mieli ze sobą ani rozmawiać ani patrzeć sobie w oczy, ale się… całować!

Jeżeli znacie jeszcze inne reklamy, które Waszym zdaniem powinny się znaleźć w zestawieniu - dawajcie znać w komentarzach :)

Zapraszamy również na poprzednie odcinki odcinki Reklamy dnia!

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij