TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Reklama dnia: Popatrz mi w oczy, a staniemy się sobie bliscy – eksperyment Ray-Ban

Reklama dnia: Popatrz mi w oczy, a staniemy się sobie bliscy – eksperyment Ray-Ban
Kilku nieznajomych, którzy muszą utrzymywać ze sobą przez dłuższą chwilę kontakt wzrokowy - zobaczcie eksperyment marki Ray-Ban.
O autorze
1 min czytania 2016-05-20

Chcielibyśmy dzisiaj polecić Wam nową reklamę Ray-Bana. Marka postanowiła przeprowadzić eksperyment i sprawdzić, czy badania, które mówią, że wystarczy patrzeć kilka minut w czyjeś oczy, aby utworzyć z nim bliską, serdeczną więź, mówią prawdę.

Eksperyment został przeprowadzony na kilku nieznajomych, którzy musieli zadawać sobie pytania i jednocześnie przez cztery minuty utrzymywać kontakt wzrokowy.

Zobaczcie, co z tego wyszło: 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Na nieco podobny pomysł wpadła Coca-Cola:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Love has no labels to z kolei świetna kampania pokazująca, że w gruncie rzeczy wszyscy jesteśmy tacy sami, a miłość nie zna podziałów bez względu na płeć, wiek czy rasę.

PS 3

Tym razem nieznajomi nie mieli ze sobą ani rozmawiać ani patrzeć sobie w oczy, ale się… całować!

Jeżeli znacie jeszcze inne reklamy, które Waszym zdaniem powinny się znaleźć w zestawieniu – dawajcie znać w komentarzach 🙂

Zapraszamy również na poprzednie odcinki odcinki Reklamy dnia!