OMG Poland na wyłączność dla Plusa

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
OMG Poland na wyłączność dla Plusa

Polkomtel, właściciel marki Plus, zawarł umowę na wyłączność z Online Media Group Poland, agencją marketingu performance. Kontrakt dotyczy przede wszystkim wsparcia sprzedaży usług poprzez wykorzystanie efektywnościowych kampanii online oraz mobile.

Współpraca Polkomtela z OMG Poland zakłada wsparcie kanałów sprzedaży operatora poprzez regularne dostarczanie wartościowych baz danych potencjalnych klientów i osób zainteresowanych usługami sieci Plus. Główny cel to obniżenie kosztów dotarcia do nowych klientów oraz ich pozyskania.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 - Cieszymy się, że wyniki kampanii testowej, którą przeprowadziliśmy na zlecenie naszego nowego Klienta, skłoniły go do podjęcia wyłącznej współpracy z OMG Poland. Kampanie efektywnościowe, które realizujemy dla operatora sieci Plus, pozwolą na skrócenie czasu dotarcia do osób zainteresowanych jego usługami, a tym samym zmniejszą koszty pozyskania nowych klientów – mówi Magda Czachowska, dyrektor zarządzająca w Online Media Group Poland. – Model współpracy, który proponujemy, ma usprawniać działania sprzedażowe naszych Klientów i przyczyniać się do ich większej efektywności.  – dodaje Czachowska.

OMG Poland jest odpowiedzialne za bieżącą i kompleksową realizację kampanii efektywnościowych realizowanych w kanałach online, mobile oraz sms. Efektem tych działań jest pozyskiwanie leadów oraz budowanie baz danych osób zainteresowanych usługami Polkomtela – na potrzeby struktur sprzedaży oraz call center operatora. Do zadań agencji należy opracowanie strategii działań performance, przygotowanie kreacji reklamowych oraz serii landing page’s, które będą wykorzystywane w kampanii.

 - Podczas tej współpracy będziemy mieli możliwość wskazania skuteczności kampanii internetowych oraz skorzystania z potencjału reklamy w kanale mobile - mówi Magda Czachowska.

 Polkomtel wybrał OMG Poland na podstawie konkursu ofert, poprzedzonego kampanią testową. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij