Marketing w kulturze i popkulturze: Dragon is coming - najlepsze akcje promujące "Grę o tron"

Marketing w kulturze i popkulturze: Dragon is coming - najlepsze akcje promujące

Dwie świetne kampanie marketingowe, które powinien zobaczyć każdy fan serialu.

Cały Internet ożywia się, gdy tylko do sieci trafi kolejny odcinek Gry o tron. Losy bohaterów są szeroko komentowane, powstają wciąż nowe teorie spiskowe. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za sukcesem sagi stoi nie tylko wciągająca fabuła, ciekawy świat oraz bardzo charakterystyczni bohaterowie, ale także przemyślana i niezwykle zasięgowa kampania promocyjna. Na wyróżnienie zasługują tutaj szczególnie dwie akcje promujące trzeci sezon serialu. 

Pierwsza z nich to reklama w poniedziałkowym wydaniu New York Timesa. Na dwóch rozłożonych stronach czytelnikom ukazywał się nagle… cień smoka. 

Trzeba przyznać, że to dość nietypowe potraktowanie powierzchni reklamowej i efekt robi wrażenie.

Pomysł został powtórzony na budynku HBO:

 

Inna bardzo zapadająca w pamięć akcja promocyjna Gry o tron to porzucone na brytyjskiej plaży w Dorset szczątki smoka - oczywiście nieprawdziwe ;)

Pracę nad wykonaniem czaszki trwały dwa miesiące. Eksponat liczył sobie ponad 12 metrów długości. 

Jak to wyglądało, możecie zobaczyć tutaj:

Jeżeli znacie inne warte wyróżnienia reklamy promujące serial, które powinniśmy uwzględnić - dajcie znać w komentarzach.

Teraz nie pozostaje nic innego jak odliczać dni do kolejnego odcinka.

 

I bądźcie pewni - Północ pamięta ;)

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij