WALK zdobywa GRAND PRIX podczas Innovation AD

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
WALK zdobywa GRAND PRIX podczas Innovation AD

Kampania zrealizowana przez WALK Digital dla Fundacji Integracja– „Nie chcę być strażakiem” została uhonorowana nagrodą GRAND PRIX w ramach tegorocznego konkursu Innovation AD. Jury tym prestiżowym wyróżnieniem doceniło zmianę retoryki w tworzeniu kampanii społecznych dotyczących niepełnosprawności.

Projekt otrzymał również złoto w kategorii „Insight”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach konkursu Innovation AD są nagradzane najbardziej innowacyjne realizacje na Polskim rynku – projekty przekraczające bariery, których nikt wcześniej nie pokonał. Najważniejszą nagrodą w ramach konkursu, przyznawaną najlepszym realizacjom spośród wszystkich nagrodzonych prac, jest GRAND PRIX. W tym roku tym wyjątkowym wyróżnieniem w kategorii „Kampanie społeczne” jury uhonorowało WALK Digital za projekt zrealizowany dla Fundacji Integracja – „Nie chcę być strażakiem”, który przełamując społeczne tabu w humorystyczny sposób promuje zatrudnianie osób z niepełnosprawnością, pokazując ich jako grupę aktywną, asertywną i mającą do siebie zdrowy dystans.

Złoto w kategorii Insight to duże wyróżnienie dla agencji interaktywnej. Potwierdza fakt, że digital nie jest już kanałem „komunikacji banerowej” a pełnoprawnym uczestnikiem ATL, w którym liczy się przemyślana strategia i pomysł, który poruszy odbiorców – mówi Alek Frydrych, Digital Creative Director w WALK Digital.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij