French Touch to projekt promujący francuski styl życia, kulturę i francuskie marki w Polsce. W kampanię edukacyjną i akcję handlową zaangażowane są największe francuskie firmy działające na polskim rynku. Jaka jest idea tegorocznej edycji kampanii? – French Touch to styl życia, elegancja, smak, marka, jakość, design, kultura… Każdy z nas lubi Francję na swój sposób i nie chce zrezygnować z wartości, które są dla niego bliskie. Nie wyobrażamy sobie francuskiego śniadania bez croissant, ani „Taxi” bez Luc Bessona – mówi Sylwia Sasal, dyrektor zarządzający agencji.
W ramach umowy agencja będzie odpowiedzialna za prowadzenie działań media relations i biura prasowego, obsługę social media oraz realizację kampanii online.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
French Touch to trzeci projekt związany z Francją pozyskany przez agencję w ciągu ostatnich miesięcy. Od kwietnia agencja prowadzi stałą obsługę PR dla Francuskiego Instytutu Zarządzania. W maju rozpoczęła komunikację Dni Otwartych w Ambasadzie Francji i Niemiec.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024