Reklama dnia: Cień pełen energii od Danone

Reklama dnia: Cień pełen energii od Danone
Pełna pozytywnej energii reklama Danone, podkreśla lekkość nowego produktu marki.
O autorze
0 min czytania 2016-05-25

Cień żyjący własnym życiem? Tak właśnie Danone promuje swój nowy produkt – jogurty Light & Free. Cień ma wyrażać radość i symbolizować lekkość, jaką się czuje po zjedzeniu jogurtu.

Reklama jest utrzymana w pozytywnym, przyjemnym tonie.

Zobaczcie sami:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Jako kontekst nie sposób pominąć świetnej reklamy Lewisa:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Huggies również postanowił wykorzystać w swojej reklamie motyw cienia:

PS 3

Zobaczcie również przeuroczą akcję Disneya w centrum handlowym:

PS 4

Dwie wersje mega pozytywnej reklamy marki evian, wykorzystujące już co prawda nie cień a odbicie.  Druga wersja z Spider-Manem w roli głównej. 


PS 5

Kuszenie odbicia według Nestlé 😉

PS 6

I na koniec świetna akcja Love Has No Labels, którą musieliśmy umieścić w naszym zestawieniu choć nie ma tutaj ani cienia ani odbicia:

 A więcej Reklam dnia znajdziecie tutaj. Zobaczcie koniecznie!