Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Dorota Haller nowym dyrektorem ds. marketingu Medicover

Od początku maja 2016 stanowisko dyrektora marketingu Medicover objęła Dorota Haller. Zastąpiła Marzenę Kołoszczyk, która przyjęła nowo utworzoną funkcję dyrektora sprzedaży ds. rynku masowego Medicover.
O autorze
0 min czytania 2016-05-30

Dorota Haller odpowiedzialna jest za marketing – tworzenie wartości dla klientów, kreowanie produktów, komunikację, PR oraz rozwój Medicover w świecie cyfrowym.

Dorota Haller ostatnio zarządzała marketingiem w AASA Polska S.A., poprzednio odpowiadała za marketing i komunikację w Banku BNP Paribas, wcześniej była Dyrektorem Marketingu i Komunikacji w Polskich Liniach Lotniczych. Pełniła także funkcję członka zarządu ds. marketingu i strategii w pkt.pl. oraz prowadziła projekty doradcze z zakresu marketingu i PR we własnej firmie DNH Marketing Institute. W swojej karierze zawodowej była również dyrektorem marketingu i kolportażu w „Życiu Warszawy” oraz dyrektorem marketingu i promocji w EMI Music. Pracę zawodową rozpoczęła w agencji reklamowej Saatchi & Saatchi.

Dorota Haller jest absolwentką SGH.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj