Dorota Haller odpowiedzialna jest za marketing – tworzenie wartości dla klientów, kreowanie produktów, komunikację, PR oraz rozwój Medicover w świecie cyfrowym.
Dorota Haller ostatnio zarządzała marketingiem w AASA Polska S.A., poprzednio odpowiadała za marketing i komunikację w Banku BNP Paribas, wcześniej była Dyrektorem Marketingu i Komunikacji w Polskich Liniach Lotniczych. Pełniła także funkcję członka zarządu ds. marketingu i strategii w pkt.pl. oraz prowadziła projekty doradcze z zakresu marketingu i PR we własnej firmie DNH Marketing Institute. W swojej karierze zawodowej była również dyrektorem marketingu i kolportażu w „Życiu Warszawy” oraz dyrektorem marketingu i promocji w EMI Music. Pracę zawodową rozpoczęła w agencji reklamowej Saatchi & Saatchi.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Dorota Haller jest absolwentką SGH.