Reklama dnia: Damskie oświadczyny, czyli zamiana ról w reklamie Secret Deodorant

Reklama dnia: Damskie oświadczyny, czyli zamiana ról w reklamie Secret Deodorant

Secret Deodorant propaguje przejmowanie inicjatywy przez kobiety.

Oświadczyny to bardzo wdzięczny temat reklamowy - miłość, marzenia o wspólnej przyszłości, wiele pozytywnej energii. Z motywu postanowiła skorzystać marka Secret Deodorant. Zrobiła to jednak w dość nietypowy sposób. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Utartym kulturowo zwyczajem jest, że to mężczyzna oświadcza się kobiecie. Secret Deodorant postanowiło odwrócić role - to kobieta przejmuje inicjatywę. 

Zobaczcie, co z tego wyszło:

PS

Inne damskie oświadczyny, choć może w nieco innym stylu ;)

PS 2

Choć to facet oświadcza się kobiecie, ostateczna decyzja należy do niej, to ona staje się panią sytuacji:

PS 3 

Oświadczyny zdecydowanie na wesoło:

PS 4 

Oświadczyny z perspektywy pierścionka:

PS 5  

Dwie świetnie opowiedziane historie, jedna przez  Schwarzkopf, druga przez Extra Gum.

PS 6

Reklama z serii: nie próbujcie tego w domu ;) 

PS 7

„Oświadczyny” według Durexa ;)

PS 8

Reklama Secret Deodorant, która przywołaliśmy na samym początku odnosi się nie tylko do oświadczyn, ale również pocenia pod wpływem stresu. Wyszukaliśmy dla Was kilka innych reklam o podobnej tematyce:

 A więcej Reklam dnia znajdziecie tutaj. Zobaczcie koniecznie! 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij