Celem kampanii telewizyjnej, która wystartowała 30 maja 2016, jest wygenerowanie ruchu na stronie i wzmocnienie sprzedaży Klienta. Wykorzystane zostanie szerokie spektrum stacji telewizyjnych – zarówno kanały główne, jak i tematyczne. Przewidziane są również emisje w sąsiedztwie meczów Euro 2016.
Spot przygotowała agencja San Marcos, a za jego produkcję odpowiedzialne jest Szut Szut Studio.
Zobacz również
Film promuje pierwszą pożyczkę do 1500 zł za zero złotych i podkreśla brak ukrytych opłat.
Agencja San Markos przygotowała kreację kampanii, produkcję materiałów cyfrowych oraz realizuje całość komunikacji. Codemedia jest odpowiedzialny za zakup i planowanie mediów, także na rynkach zagranicznych: w Hiszpanii, Czechach i na Słowacji. W najbliższym czasie planowane jest rozszerzenie działań na kolejne kraje.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]