Agencja LoveBrands Relations rozpoczyna współpracę z Novo Nordisk

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja LoveBrands Relations rozpoczyna współpracę z Novo Nordisk

Od maja firma farmaceutyczna Novo Nordisk została klientem LoveBrands Relations. Agencja zajmie się projektem Team Novo Nordisk, który w tym roku wystartuje na 73. Tour De Pologne oraz realizacją kampanii społecznej „Ścigamy się z cukrzycą”.

LoveBrands Relations, agencja specjalizująca się w tworzeniu i realizacji zintegrowanych strategii marketingowych będzie odpowiadała za realizację kampanii społeczno-edukacyjnej „Ścigamy się z cukrzycą”, której osią jest start profesjonalnej drużyny kolarskiej składającej się wyłącznie z osób chorych na cukrzycę w tegorocznym wyścigu Tour De Pologne. Współpraca obejmować będzie przeprowadzenie kampanii, prowadzenie biura prasowego, PR ekspercki, działania public affairs, działania eventowe oraz przygotowanie strony www i działania w social mediach. Za obsługę komunikacyjną projektu odpowiadać będzie Dorota Bieniek-Kaska (Prezes Agencji) oraz Olga Wółkiewicz (Konsultant ds. komunikacji) . 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Bardzo cieszymy się, że globalna firma farmaceutyczna jaką jest Novo Nordisk znajdzie się w gronie naszych klientów.” – powiedziała Prezes Agencji, Dorota Bieniek-Kaska. „Jesteśmy pewni, że nasza współpraca będzie fantastycznym wyzwaniem i przyniesie obydwu stronom wiele satysfakcji.” – dodaje.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij