Smaki „takie, że Łooo” to domena marki Łowicz. Najnowsza kampania Łowicza przedstawia wyśmienitą nowość: passatę pomidorową w wygodnym szklanym opakowaniu. Spot prezentuje funkcjonalność i właściwości przetartych pomidorów od Łowicza.
Szklane opakowanie gwarantuje utrzymanie idealnego smaku przetartych pomidorów. Jednocześnie jest ono funkcjonalne – nie tylko łatwo się otwiera, ale także umożliwia wizualną ocenę gęstości i barwy produktu oraz kontrolę jego zużycia.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Najlepsza jakość i sprytne kulinarne rozwiązania – to właśnie propozycja Łowicza. Nie pozostaje nic innego, jak osobiście przekonać się o tym, jak passata sprawdzi się w Waszych ulubionych pomidorowych daniach.
Start kampanii: 1 czerwca 2016
Agencja reklamowa: Brasil
Dom mediowy: Mindshare
Słuchaj podcastu NowyMarketing