Passata od Łowicza – kwintesencja pomidorowego smaku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Passata od Łowicza – kwintesencja pomidorowego smaku

Ruszyła kampania marki Łowicz, która przedstawia nowość – passatę pomidorową. Elegancki i apetyczny spot podkreśla wszystkie zalety produktu i zwraca uwagę na jego wygodne opakowanie i wyjątkową jakość.

Smaki „takie, że Łooo” to domena marki Łowicz. Najnowsza kampania Łowicza przedstawia wyśmienitą nowość: passatę pomidorową w wygodnym szklanym opakowaniu. Spot prezentuje funkcjonalność i właściwości przetartych pomidorów od Łowicza.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Szklane opakowanie gwarantuje utrzymanie idealnego smaku przetartych pomidorów. Jednocześnie jest ono funkcjonalne - nie tylko łatwo się otwiera, ale także umożliwia wizualną ocenę gęstości i barwy produktu oraz kontrolę jego zużycia.

Najlepsza jakość i sprytne kulinarne rozwiązania – to właśnie propozycja Łowicza. Nie pozostaje nic innego, jak osobiście przekonać się o tym, jak passata sprawdzi się w Waszych ulubionych pomidorowych daniach.

Start kampanii: 1 czerwca 2016
Agencja reklamowa: Brasil
Dom mediowy: Mindshare

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij