SalesMedia w finale European Performance Marketing Awards 2016

SalesMedia (marka należąca do agencji performance marketingowej Cube Group i dedykowana e-commerce’om) otrzymała 2 nominacje w European Performance Marketing Awards, pierwszej europejskiej edycji prestiżowego konkursu Performance Marketing Awards.
O autorze
1 min czytania 2016-06-06

Jury – złożone m.in. z ekspertów z Yahoo, Vodafone, RetailMeNot, Criteo i AppNexus – nominowało SalesMedia w kategoriach Best-Managed Affiliate Programme i Best in Technology & Telecoms, za działania marketingowo-sprzedażowe, w ramach programu partnerskiego dla lidera rynku domen Home.pl. SalesMedia to jedyna polska marka, nominowana przez jurorów oceniających konkretne kampanie, w kategoriach Channel (podział na kanały marketingowe) i Vertical (podział na branże).

Jesteśmy zaszczyceni tym, że reprezentujemy polski performance marketing w bardzo ważnych kategoriach, szczególnie kładących nacisk na nowoczesną technologię i gigantyczny potencjał sprzedażowy afiliacji. Docenili nas jurorzy z globalnie rozpoznawalnych marek, umieszczając na liście nominowanych obok najsilniejszych graczy z całej Europy – to dla nas dodatkowa motywacja, by działać jeszcze efektywniej – komentuje Bartosz Kowalczyk, Managing Director SalesMedia.

Performance Marketing Awards (wcześniej A4UAwards) to nagrody w branży marketingu efektywnościowego, przyznawane w Wielkiej Brytanii od 10 lat tym firmom, które wyróżniają się pod względem innowacji i osiąganych wyników. W tym roku organizatorzy po raz pierwszy postanowili wyróżnić firmy działające nie tylko w UK, ale w całej Europie.

Dostaliśmy sporo zgłoszeń z całego kontynentu. Zarówno aplikujący, jak i nominowani mogą być dumni ze swoich działań, bo konkurencja była naprawdę silna – zaznacza Dora Michail z jury, senior director of audience solutions w Yahoo EMEA (region Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jakość zgłoszonych kampanii była bardzo wysoka, a działania uczestników faktycznie były innowacyjne i efektywne zarówno dla partnerów i dla klientów. Nominacja to więc nagroda za naprawdę dobrze wykonaną pracę – to najciekawsze i najlepsze kampanie na terenie Europy w ubiegłym roku – dodaje Anne-Marie Schwab z jury, wiceprezes francuskiego oddziału RetailMeNot.

Finał EPMA 2016 oraz wręczenie statuetek zwycięzcom odbędzie się 4 lipca w Amsterdamie w Grand Hotelu Krasnapolsky.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się