Reklama dnia: Nie szukaj w Internecie, zapytaj tatę - nowa reklama Gillette

Reklama dnia: Nie szukaj w Internecie, zapytaj tatę - nowa reklama Gillette

Gillette przygotowało bardzo emocjonalną reklamę, której bohaterami są ojcowie i synowie.

Według przytoczonych badań 94% dzisiejszych nastolatków szuka porad najpierw w Internecie, nie pyta o radę swojego ojca. Gillette postanowiło pokazać kilku chłopcom, że rady rodzica, który kocha, troszczy się o swoje dziecko i podchodzi do problemu personalnie, są o wiele więcej warte od znalezionych przypadkowo w Internecie informacji. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do obejrzenia:

PS

Powstało mnóstwo świetnych reklam o byciu ojcem. Wybraliśmy kilka z nich, które sami kochamy najbardziej. Więcej przygotujemy na zbliżający się Dzień Ojca ;) Tutaj coś do popłakania:

PS 2

Dla większości z nas tata to najlepszy kumpel, pierwszy trener, wierny kibic, największy bohater:

Na szczególne wyróżnienie zasługuje tutaj zwłaszcza reklama soku Robinsons - nie sposób jej nie uwielbiać ;) 

PS 3

Dove udowadnia, że potrafi mówić nie tylko o macierzyństwie. „Tacierzyństwo” wychodzi marce równie dobrze:

PS 4

Inny wątek pojawiający się w przytoczonej przez nas reklamie Gillette to dobre rady. Nie mogliśmy pominąć tutaj kultowej reklamy Dodge: 

PS 5

Warta uwagi jest również urocza reklama Coca-Coli:

PS 6

Dear Kitten zapewne nikomu nie trzeba reklamować ;)

PS 7

I na koniec Dumb Ways to Die, które również można potraktować jako zbiór dobrych rad:

Znacie jeszcze jakieś reklamy w podobnym stylu? Dajcie znać w komentarzach.

Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij