Reklama dnia: Survival Billboard - 24 godziny męczarni dla 8 śmiałków

Reklama dnia: Survival Billboard - 24 godziny męczarni dla 8 śmiałków

Xbox w dość specyficzny sposób postanowił świętować powstanie gry „Rise of the Tomb Raider".

W Wielkiej Brytanii wśród rzeszy fanów Lary Croft wybrano ośmiu śmiałków, którzy utworzyli „Survival Billboard” - żywy billboard, który przez kolejne 24 godziny wystawiał na próbę ich fizyczną wytrwałość. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Odważna ósemka była poddawana najróżniejszym warunkom atmosferycznym, takim jak deszcz, burza śnieżna, skwar - o ich wyborze oraz kolejności decydowali widzowie poprzez głosowanie. 

Zobaczcie: 

PS 

PlayStation również ma swoje sposoby, żeby sprawdzić granice wytrzymałości graczy:

PS 2

Toyota także ma ciekawe pomysły: 

http://www.macromedia.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash"">http://www.macromedia.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash"" width="530" height="298" >

PS 3

Co człowiek jest w stanie zrobić, żeby dostać darmową kurtkę?

PS 4

Tutaj przykład innego „żywego” billboardu:

PS 5

I na koniec coś z wykorzystaniem video 360:

Znacie jeszcze jakieś reklamy w podobnym stylu? Dajcie znać w komentarzach.

Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij