TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Reklama dnia: Survival Billboard – 24 godziny męczarni dla 8 śmiałków

Reklama dnia: Survival Billboard – 24 godziny męczarni dla 8 śmiałków
Xbox w dość specyficzny sposób postanowił świętować powstanie gry „Rise of the Tomb Raider".
O autorze
0 min czytania 2016-06-14

W Wielkiej Brytanii wśród rzeszy fanów Lary Croft wybrano ośmiu śmiałków, którzy utworzyli „Survival Billboard” – żywy billboard, który przez kolejne 24 godziny wystawiał na próbę ich fizyczną wytrwałość. 

Odważna ósemka była poddawana najróżniejszym warunkom atmosferycznym, takim jak deszcz, burza śnieżna, skwar – o ich wyborze oraz kolejności decydowali widzowie poprzez głosowanie. 

Zobaczcie: 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS 

PlayStation również ma swoje sposoby, żeby sprawdzić granice wytrzymałości graczy:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Toyota także ma ciekawe pomysły: 

PS 3

Co człowiek jest w stanie zrobić, żeby dostać darmową kurtkę?

PS 4

Tutaj przykład innego „żywego” billboardu:

PS 5

I na koniec coś z wykorzystaniem video 360:

Znacie jeszcze jakieś reklamy w podobnym stylu? Dajcie znać w komentarzach.

Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!