VML Poland rozbudowuje kompetencje technologiczne

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
VML Poland rozbudowuje kompetencje technologiczne

VML Poland stawia na dalszy i intensywny rozwój działu technologicznego. Chcąc sprostać oczekiwaniom klientów poszukujących dostawców technologii webowych i mobilnych, agencja wprowadza zmiany w swojej strukturze i ofercie.

Zespół VML Poland dysponuje sporymi kompetencjami w zakresie realizacji projektów technologicznych. W 230-osobowej agencji dział technologii tworzy 90 osób (developerzy, project managerowie, UX designerzy). Agencja już od kilku lat aktywnie rozwija usługi technologiczne, które oferuje w Polsce i w Europie, m.in. od trzech lat pełniąc rolę europejskiego hubu produkcyjnego dla Colgate-Palmolive.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach usług technologicznych VML Poland realizuje m.in. duże serwisy internetowe oparte na korporacyjnych platformach eCMS, takich jak Sitecore, Adobe Experiece Manager czy Sitefinity; portale internetowe na platformie Drupal lub Acquia; intranety; rozwiązania eCommerce; programy CRM; dedykowane rozwiązania analityczne z zakresu Big Data; rozbudowane mechanizmy konkursowe oraz aplikacje mobilne.

Od początku maja tego roku działem technologii w VML Poland zarządza nowy Chief Technology Officer – Łukasz Nowak. Jego głównym zadaniem jest zaszczepienie kultury software house w dziale technologii. Łukasz Nowak jest managerem z ponad 12-letnim doświadczeniem w branży IT (produkty, systemy pod klucz i outsourcing). Pozyskał, brał udział i bezpośrednio zarządzał wieloma, wartymi często kilka milionów złotych, projektami informatycznymi na rynku polskim i zagranicznym. Stworzył nowy produkt IT dla rynku hotelarskiego (www.ilumio.tv).

Piotr Friedberg, dotychczasowy CTO i partner w VML Poland skoncentruje się na sprzedaży usług technologicznych wśród obecnych klientów agencji oraz na rynkach zagranicznych.

– Portfolio naszej agencji stanowią największe, często globalne marki, którym od wielu lat świadczymy głównie usługi marketingowe. Jednak nasze kompetencje, dodatkowo wzmocnione przez Łukasza Nowaka, pozwalają nam zaistnieć nie tylko w działach marketingu, ale także w strukturach IT obecnych klientów. I tu właśnie będziemy szukali możliwości poszerzania naszego biznesu. Ponadto, nasze partnerstwa w ramach sieci WPP dają nam dostęp do rynków na całym świecie. Dzięki współpracy z lokalnymi biurami Y&R prowadzimy rozmowy z klientami np. w Zjednoczonych Emiratach Arabskich – komentuje Piotr Friedberg.

VML Poland coraz mocniej korzysta z synergii z innymi biurami w ramach sieci, szczególnie z biurami w USA i Londynie. Dzięki temu w ofercie agencji pojawiają się wdrożenia takich platform technologicznych jak Adobe Experience Manager, Sitecore, Sitefinity oraz Drupal. VML globalnie jest silnym partnerem wyżej wymienionych dostawców, a polski oddział intensywnie rozwija zespół w oparciu o te kompetencje.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij