Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

„E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy” – konkurs!

„E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy” – konkurs!
W związku z niedawnym pojawieniem się w księgarniach nowego wydania książki "E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy", zapraszamy do udziału w konkursie!
O autorze
0 min czytania 2016-06-16

Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie.

KONKURS

Aby zgarnąć jedną z trzech książek „E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy” wystarczy odpowiedzieć na pytanie: Jaki obecnie trend w marketingu internetowym uważasz za najciekawszy i dlaczego?

Swoje zgłoszenia przesyłajcie do 21 czerwca na adres [email protected], w tytule maila wpisując „E-marketing – konkurs”. Wygrywają 3 najbardziej oryginalne odpowiedzi.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Rozwiązanie konkursu

(aktualizacja 23.06.2016)

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nagrody, czyli książki „E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy” otrzymują Adriana Fischgrund, Krzysztof Hendzel i Sebastian Żarnowski. Gratulacje!