Reklama dnia: social media postrachem parkujących na miejscach dla niepełnosprawnych

Reklama dnia: social media postrachem parkujących na miejscach dla niepełnosprawnych

Fałszywa kamera na fałszywych niepełnosprawnych - to pomysł na akcję, jaką zrealizowała w Peru Toyota.

Znacie te osoby, które bez wahania zajmują miejsca parkingowe dla niepełnosprawnych, chociaż nie mają do tego żadnego prawa? To prawdziwa plaga. Na całym świecie. Także w Limie - stolicy Peru. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na prosty i genialny pomysł, jak rozwiązać ten problem wpadła Toyota. Wystarczyła atrapa kamery z migającą diodą i naklejka mówiąca o tym, że zdjęcie każdej osoby, która zajmie takie miejsce, a nie ma do tego uprawnień zostanie udostępnione w mediach społecznościowych.

Czy to podziałało? Jeszcze jak :) Przekonajcie się sami!

PS

W Rosji natomiast w podobnej kampanii wykorzystano bardzo efektownie hologramy. Jeśli jeszcze nie widzieliście, zobaczcie obowiązkowo.

PS 2

Osoby z niepełnosprawnością w roli strażaków? Polecamy przewrotną kampanię Fundacji Integracja i agencji Walk Digital.

PS 3

Stresowałby Cię kierowca taksówki z piwem w ręku? Coś takiego spotkało niedawno mieszkańców Nowego Jorku. Jak się okazało była to kampania dotycząca bezpieczeństwa na drodze. Ale co ciekawe - tak naprawdę jej główne przesłanie wcale nie dotyczyło jazdy pod wpływem alkoholu... Brzmi zaskakująco? Zobaczcie sami.

PS 4

Poprzednie odcinki Reklamy dnia znajdziecie tutaj!

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij