Znacie te osoby, które bez wahania zajmują miejsca parkingowe dla niepełnosprawnych, chociaż nie mają do tego żadnego prawa? To prawdziwa plaga. Na całym świecie. Także w Limie – stolicy Peru.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Na prosty i genialny pomysł, jak rozwiązać ten problem wpadła Toyota. Wystarczyła atrapa kamery z migającą diodą i naklejka mówiąca o tym, że zdjęcie każdej osoby, która zajmie takie miejsce, a nie ma do tego uprawnień zostanie udostępnione w mediach społecznościowych.
Czy to podziałało? Jeszcze jak 🙂 Przekonajcie się sami!
W Rosji natomiast w podobnej kampanii wykorzystano bardzo efektownie hologramy. Jeśli jeszcze nie widzieliście, zobaczcie obowiązkowo.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Osoby z niepełnosprawnością w roli strażaków? Polecamy przewrotną kampanię Fundacji Integracja i agencji Walk Digital.
PS 3
Stresowałby Cię kierowca taksówki z piwem w ręku? Coś takiego spotkało niedawno mieszkańców Nowego Jorku. Jak się okazało była to kampania dotycząca bezpieczeństwa na drodze. Ale co ciekawe – tak naprawdę jej główne przesłanie wcale nie dotyczyło jazdy pod wpływem alkoholu… Brzmi zaskakująco? Zobaczcie sami.
PS 4
Poprzednie odcinki Reklamy dnia znajdziecie tutaj!