To pierwszy tytuł w 45-letniej historii Cleveland Cavaliers. Dla Cleveland jest on bardzo cenny jeszcze z jednego powodu – powrotu legendarnego zawodnika drużyny – LeBrona, od lat związanego zresztą z Nike.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W reklamie marka wykorzystała swoje słynne hasło: „Just do it”, które świetnie pasuje w tym wypadku do całego wydarzenia.
Zobaczcie, co z tego wyszło:
To nie pierwsza reklama Nike z LeBronem:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Inna świetna akcja Nike ze znanym koszykarzem – obowiązkowo do obejrzenia:
PS 3
Wybraliśmy dla was także inne reklamy Nike, w których marka wykorzystuje swoje słynne hasło:
PS 4
W jednej z poprzednich części naszego cyklu pisaliśmy o reklamie Nike z inną gwiazdą koszykówki – Kobe Bryantem. Więcej informacji na ten temat w artykule.
PS 5
W reklamie pojawia się wątek czekania. Zobaczcie inne kreacje na ten temat:
I coś, czego nie potrafiliśmy sobie odmówić:
Więcej informacji na temat reklamy z Ciasteczkowym Potworem tutaj >>
Tradycyjnie – poprzednie Reklamy dnia znajdziecie tutaj 🙂