adam&eveDDB zrealizowało bardzo ciekawe spoty zachęcające Brytyjczyków do głosowania we wczorajszym referendum w sprawie zostania Wielkiej Brytanii w Unii Europejskiej. W końcu oddanie głosu zajmuje tylko 5 sekund.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W akcji wzięli udział celebryci: Keira Knightley, Lily Cole oraz Big Narstie. Hasło kampanii nie pozostawia wątpliwości i brzmi: #DontFuckMyFuture.
Zobaczcie, jak to wyglądało – naprawdę warto!
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
To nie pierwszy raz, gdy gwiazdy zachęcają do głosowania. Tutaj przykłady, które stanowczo powinniście obejrzeć:
PS 2
Kilka przykładów konkretnych kampanii wyborczych:
PS 3
Okazuje się, że Apple inspiruje nawet polityków:
PS 4
Do głosowania, kusząc darmową kawą, namawiał nawet Starbucks:
PS 5
I na koniec coś, czego nie potrafiliśmy sobie odmówić 😉
Zachęcamy również do przeczytania poprzednich odcinków Reklamy dnia!