W świecie, w którym jesteśmy zalewani morzem ofert i możliwości, warto wybierać to, co najlepsze. W imię szwedzkiego Onödigt Bra. Wychodząc poza przyjęte schematy, robimy coś lepiej, niż się tego od nas wymaga, a dzięki temu możemy doświadczać więcej każdego dnia.
– W najnowszej platformie komunikacji marki Absolut chodzi o perfekcję, a nie jedynie akceptację na poziomie przysłowiowego „kciuka w górę”. W kampanii podkreślamy najwyższy poziom intensywności doznań, w analogii do procesu produkcji. Absolut tworzy bowiem wspaniałą wódkę, która z małego miasteczka w Szwecji, Åhus trafia na stół każdego, kto docenia to, co najlepsze – mówi Agnieszka Michalska, Senior Brand Manager marki Absolut
Zobacz również
W pierwszej fazie komunikacji, marka odsłania wideo manifest, wybrzmiewa w nim myśl przewodnia: „Nie da się wybrać za dobrze”. W ramach kampanii powstały również materiały podkreślające szwedzkość produktu. Działania promocyjne potrwają do stycznia 2021 roku.
Za koncept kreatywny, strategię, współpracę z influencerami oraz działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja VMLY&R.
Filozofia „Jedno źródło”
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
„Jedno źródło” to filozofia marki Absolut, w ramach której każdy aspekt procesu produkcji odbywa się w małej wiosce Åhus w Szwecji i jej okolicy. Wszystkie składniki Absolut Vodka powstają w promieniu 100 kilometrów od Åhus. Każda kropla wody i każde ziarno pszenicy pochodzą z jednego źródła wody, jednej wioski i jednej społeczności, dlatego bez względu na to, w jakim miejscu na świecie się przebywa, Absolut zawsze będzie tej samej, wysokiej jakości.
Słuchaj podcastu NowyMarketing