Kanał „Kumaty” na tle innych propozycji z portfolio Abstra wyróżnia otwarta formuła, pozwalająca na testowanie różnorodnych, ale zawsze pełnych humoru wyzwań.
– Każdy odcinek będzie znacznie różnił się od poprzedniego, dzięki czemu nasi scenarzyści mogli śmiało popuścić wodze swojej fantazji. Cieszymy się, że tak dynamicznie rozwija się nasze portfolio kanałów realizowanych wspólnie z partnerami komercyjnymi. Jesteśmy przekonani, że „Kumaty” osiągnie równie duży sukces co „Jak TO Robić?”, nasz pierwszy kanał partnerski – powiedział Rafał Masny, członek zarządu Abstra i jeden z założycieli Abstrachuje.tv.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Głównym bohaterem kanału jest tytułowy „Kumaty”, w którego wciela się Dawid Książkiewicz. W każdym odcinku Dawid w roli „Kumatego” podejmować się będzie niecodziennych wyzwań, używając do nich różnorodnych produktów z asortymentu sieci sklepów Żabka. W odcinkach głównemu bohaterowi towarzyszyć będą inni twórcy z kanałów należących do portfolio Abstra, m.in. Czarek Jóźwik i Rafał Masny z „Abstrachuje.tv”, Maksym Ziółkowski z „Maksymalnie” i Paweł Svinarski z „Dla Pieniędzy”.
– YouTube to jeden z wielu nowych kanałów komunikacji, umożliwiający dotarcie do zupełnie innej grupy docelowej niż media tradycyjne. Dzięki stworzeniu kanału rozrywkowego wspólnie z grupą Abstra, mamy pewność, że stworzymy zabawny kontent rozrywkowy, który trafi do naszych młodych odbiorców, a jednocześnie wzmocni pozytywne konotacje z siecią sklepów Żabka – powiedział Jarosław Serednicki, kierownik zespołu Marketing Communications w Żabka.
Nowe odcinki na kanale „Kumaty” będą pojawiać się raz w tygodniu. Kanał jest dostępny pod linkiem.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Słuchaj podcastu NowyMarketing