AC/DC to jeden z najbardziej popularnych zespołów rockowych naszych czasów. Chyba nie ma osoby, która nigdy nie szalała przy dźwiękach „Thunderstruck”, „Highway to Hell”, czy „Back In Black”. Ciężko byłoby też znaleźć osobę, która nie kojarzy kultowego logotypu AC/DC z błyskawicą. Dlatego cieszymy się mogąc ogłosić, że w centrum Warszawy powstał wyjątkowy mural poświęcony nowej płycie „Power Up”.
Grafika zaczęła pojawiać się już na początku miesiąca. Na ścianie widać członków zespołu, ale największe wrażenie robi spektakularny, zajmujący 36 metrów kwadratowych neon, wzorowany na tym znajdującym się w limitowanej edycji płyty „Power Up”. Specjalną kreację stworzoną z okazji premiery płyty „Power Up” będzie można podziwiać w Warszawie przy ulicy Jaworzyńskiej 9 (przy Metrze Politechnika) do końca grudnia. Dla fanów, którzy nie mogą pojawić się w stolicy i zobaczyć muralu na żywo, powstał specjalny film przedstawiający proces jego powstawania.