Accenture Interactive zmienia nazwę na Accenture Song

O autorze
2 min czytania 2022-05-11

Zmiana motywowana jest świadczonymi usługami najwyższej jakości, które na nowo definiują relacje z klientami, sprzedaż, handel i marketing oraz innowacje biznesowe w postpandemicznym świecie. Wszystko po to, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu klientów na rozwój ich działalności poprzez stałe dostosowywanie się i odpowiadanie na ich potrzeby w dynamicznie zmieniającym się świecie. 

Nazwa Accenture Song odzwierciedla wieloletnią kulturę zmian w firmie Accenture. Jest wyrazem trwałej i uniwersalnej formy rzemiosła łączącego inspiracje, umiejętności i doświadczenia, które pozwala na uwalnianie wyobraźni i pomysłowości pracowników w celu osiągania najlepszych rezultatów.

Accenture Song symbolizuje podróż, jaką odbywamy wraz z klientami w postpandemicznym świecie – mówi David Droga, CEO & creative chairman Accenture Song. – Od powstania Accenture Interactive pomaga klientom w budowaniu i rozwijaniu ich działalności, kierując się doświadczeniem. Dzisiejsze potrzeby są zdecydowanie inne. Aby wykorzystać nowe możliwości wzrostu, firmy muszą nadążać za tempem zmian, potwierdzając na każdym kroku, że w pełni odpowiadają na potrzeby klientów, pracowników i otoczenia. Zatrudniamy najbardziej utalentowanych i doświadczonych pracowników w branży – ludzi, którzy będą kształtować przyszłość wielu sektorów. Połączenie kreatywności i technologii pomaga nam nie tylko inaczej postrzegać problemy, ale także rozwiązywać je w prostszy sposób i na dużą skalę. Jako Accenture Song oferujemy nieograniczone możliwości, zarówno dla naszych klientów, jak i pracowników – dodaje David Droga.
Wspaniała piosenka wzbudza emocje, niesie przesłanie, jest rozpoznawalna przez odbiorców i staje się atutem dla nadawcy – to ważne elementy w dzisiejszych interakcjach pomiędzy markami a ich klientami – podkreśla Rainer Balensiefer, Accenture Song lead Poland. – Nazwa „Song” wyróżnia się na tle dotychczasowego nazewnictwa marek Accenture. Celowo zrezygnowaliśmy z podawania w nazwie konkretnej dziedziny, ponieważ nasza zorientowana na klienta oferta obejmuje różnorodne obszary. Łączymy strategię, kreatywność, technologię i dane, a także doskonałość operacyjną, aby pomóc naszym klientom wyróżnić się w oczach odbiorców. Dlaczego zmiana ta następuje właśnie teraz? Pandemia zrewolucjonizowała ludzkie wartości i potrzeby, co nasi klienci powinni uwzględnić w swojej działalności. Idealnym tego przykładem jest wzmocnienie podejścia „direct to consumer” w czasie rzeczywistym, z silną integracją wszystkich fizycznych i wirtualnych punktów styku na ścieżce zakupowej klienta – dodaje Rainer Balensiefer.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z najnowszego badania przeprowadzonego przez Accenture Song wynika, że niemal 90% kadry kierowniczej wyższego szczebla twierdzi, że obecne potrzeby klientów i pracowników zmieniają się szybciej, niż liderzy są w stanie zmienić firmy, którymi zarządzają. Wynik ten podkreśla potrzebę wprowadzenia nowych modeli biznesowych.

Pandemia zasadniczo zmieniła sposób, w jaki firmy z branż B2C i B2B współpracują z klientami i pracownikami. Co więcej, miała wpływ na tempo, w jakim muszą działać i wprowadzać innowacje, a także możliwości tworzenia nowych produktów, usług i modeli rozwoju – mówi Julie Sweet, chair & chief executive officer Accenture. – Firmy wiodące prym w następnej dekadzie, będą dokonywać całkowitej przebudowy organizacji. Accenture Song działa na styku kreatywności, technologii, analityki i przemysłu, aby pomóc klientom w tworzeniu nowych doświadczeń m.in. w zakresie kontinuum metaverse, sprzedaży, handlu, marketingu i nowych platform. Od pomysłu, poprzez budowę, aż po działanie, dzięki strategicznie zarządzanym usługom, umożliwiamy klientom uzyskanie znacznie szybszego dostępu do pomysłów, talentów i wyników – dodaje Julie Sweet.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ponadto, Accenture Song nawiązało kooperację z Capri Holdings, globalną grupą z branży mody i towarów luksusowych, do której należą kultowe marki Versace, Jimmy Choo i Michael Kors. Celem jest przyspieszenie ich zrównoważonego rozwoju oraz implementowanie doświadczenia związanego z luksusowymi zakupami w sklepach stacjonarnych na cyfrowe doznania zgodne z oczekiwaniami klientów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Accenture Song niedawno  ogłosiło wprowadzenie usług Accenture Metaverse Continuum, świadczonych przez wysoko wykwalifikowanych specjalistów wykorzystujących wiodące na rynku narzędzia w zakresie projektowania, wdrażania i prowadzenia klientów przez doświadczenia w metaverse.

Ponad 40 spółek przejętych w ostatniej dekadzie zacznie działać na rynku w ramach Accenture Song w celu wzmocnienia synergii w zakresie innowacji produktowych, projektowania doświadczeń, marketingu i handlu. Droga5 będzie nadal działać pod własną marką.