Jakie były największe sukcesy dla Waszej marki w 2023 roku?
Zdecydowanie za największe sukcesy można uznać organizację Turnieju Predator Games oraz wprowadzenie na polski rynek nowej kategorii Chromebooków od Acer.
Jakie były największe wyzwania dla Waszej marki w 2023 roku?
Z wyzwań na pewno organizacja Turnieju Predator Games, zaplanowanie i wdrożenie kampanii GTM Chromebook Plus oraz udział w takich projektach jak KPO czy Bon dla nauczyciela.
Zobacz również
Jakie były wg Ciebie najciekawsze trendy związane z marketingiem w 2023 roku?
Nie będę oryginalny, jeśli powiem, że najciekawszym trendem było wkroczenie technologii AI w wiele obszarów naszego życia.
Najlepsza kampania, jaką widziałeś w 2023 roku?
Koncert w Roblox by ING oraz nowa kampania Opla Corsy.
Jakie są Twoje najważniejsze plany/wyzwania/postanowienia na 2024 rok?
Zorganizowanie drugiego sezonu Predator Games, czyli największych w Europie, e-sportowych Mistrzostw Szkół Podstawowych i Średnich.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing