Acer podsumowuje 2023 rok

Acer podsumowuje 2023 rok
Jeremi Rybak, CMO Acer Polska opowiada, jaki dla marki był ubiegły rok.
O autorze
1 min czytania 2024-01-08

Jakie były największe sukcesy dla Waszej marki w 2023 roku?

Zdecydowanie za największe sukcesy można uznać organizację Turnieju Predator Games oraz wprowadzenie na polski rynek nowej kategorii Chromebooków od Acer.

Jakie były największe wyzwania dla Waszej marki w 2023 roku?

Z wyzwań na pewno organizacja Turnieju Predator Games, zaplanowanie i wdrożenie kampanii GTM Chromebook Plus oraz udział w takich projektach jak KPO czy Bon dla nauczyciela.

Jakie były wg Ciebie najciekawsze trendy związane z marketingiem w 2023 roku?

Nie będę oryginalny, jeśli powiem, że najciekawszym trendem było wkroczenie technologii AI w wiele obszarów naszego życia.

Najlepsza kampania, jaką widziałeś w 2023 roku?

Koncert w Roblox by ING oraz nowa kampania Opla Corsy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jakie są Twoje najważniejsze plany/wyzwania/postanowienia na 2024 rok?

Zorganizowanie drugiego sezonu Predator Games, czyli największych w Europie, e-sportowych Mistrzostw Szkół Podstawowych i Średnich. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing