Bioliq to apteczna marka dermokosmetyków przeznaczona do codziennej pielęgnacji i koncentrująca się na zaspokajaniu indywidualnych potrzeb skóry kobiet w każdym wieku. W kampaniach reklamowych marki Bioliq wystąpiły już takie gwiazdy jak m.in. Lidia Popiel, Anna Bosak, Małgorzata Potocka, Ulą Dębska, Ilona Wrońska a od niedawna również Aneta Zając. Do tego grona teraz dołączy także Ada Fijał.
„Decydując się na współpracę z gwiazdami zawsze wybieramy osoby, których wizerunek najbliżej odpowiada właściwościom produktu. Intensywne serum rewitalizujące zostało stworzone dla kobiet aktywnych, które mimo wielu obowiązków i braku wolnego czasu chcą w maksymalnym stopniu zadbać kondycję swojej cery. Ada Fijał mimo wielu zobowiązań i pasji zawsze wygląda młodo i promiennie, dlatego może stanowić wzór dla aktywnych kobiet, które chcą dbać o swoją skórę. Serum jest produktem wielofunkcyjnym, który tak jak współczesne, zabiegane kobiety realizuje wiele zadań w tym samym czasie – odmładza, odżywia, a także nawilża skórę”, wyjaśnia Product Manager marki Bioliq.
Zobacz również
Reklamy z udziałem aktorki będzie można zobaczyć w największych polskich stacjach telewizyjnych już od połowy stycznia. Zakupem mediów zajął się dom SMG Polska.
Intensywne serum rewitalizujące to dermokosmetyk o farmaceutycznej jakości, który został stworzony z myślą o kobietach, które chcą, aby ich cera była promienna każdego dnia. Składnikiem przewodnim serum jest ekstrakt z kawioru, który jest nie tylko bogatym źródłem protein i lipidów, ale także witamin i minerałów. Serum intensywnie stymuluje rewitalizację skóry, nawilża ją i odżywia, dzięki czemu znacząco poprawia jej kondycję. Bioliq intensywne serum rewitalizujące to najlepiej sprzedający w Polsce przeciwzmarszczkowy produkt dla kobiet1.
Więcej informacji o intensywnym serum rewitalizującym oraz innych produktach marki Bioliq można znaleźć pod adresem www.bioliq.pl
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing