Lemański jest odpowiedzialny za całość komunikacji zewnętrznej ZOOM TV, w tym za marketing, public relations, cross promocję, autopromocję czy działania w social media.
„Adam Lemański dołącza do nas w arcyciekawym momencie, w którym krystalizuje się koncepcja programowa naszej nowej telewizji, ale również budujemy założenia jej komunikowania. To fascynujący projekt, który wymaga, żeby dołączali do nas ludzie z pasją, a także doświadczeniem w branży. Cieszymy się, że właśnie Adam będzie częścią naszego zespołu” – powiedziała Ewa Michalska, prezes zarządu Cable Television Networks & Partners, nadawcy ZOOM TV.
Zobacz również
Adam Lemański jest związany z branżą komunikacyjną od ponad 10 lat, a od 2011 roku z sektorem mediowym. Pracował w Discovery Networks, gdzie odpowiadał za PR programowy, a także działania promocyjne i komunikacyjne dla kanałów męskich. Ostatnio był związany z platformą nc+, w której pełnił funkcję kierownika ds. PR filmowego i komunikacji korporacyjnej.
Wcześniej pracował w agencji Ciszewski PR (obecnie MSL Group), a także był związany z firmą Ericsson, gdzie m.in. zarządzał komunikacją czeskiego oddziału spółki.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell