Adam Małysz na podium w walce o zaangażowanie fanów na Facebooku – case study

Adam Małysz to nie tylko najbardziej utytułowany polski skoczek narciarski, ale też swoista marka. Oprócz znakomitego wyniku w tegorocznym Rajdzie Dakar sportowiec ten okazał się również czarnym koniem mediów społecznościowych.
O autorze
1 min czytania 2013-02-07

Podczas styczniowego konkursu „GO RALLY 2013”, oficjalny fan page Małysza zanotował przyrost o prawie 30 tys. nowych fanów. Aplikacja konkursowa zbudowana przez GRUPĘ 365 NET i aktywowana na oficjalnym fan page’u sportowca facebook.com/malyszpl w dniach od 5 do 30 stycznia połączyła dwa sporty związane z osobą mistrza: skoki narciarskie i rajdy cross country. Uczestnicy zabawy mieli możliwość pobić rekord skoczni skacząc z niej repliką samochodu marki Toyota Hilux, za kierownicą którego Adam Małysz i Rafał Marton startowali w tegorocznym Dakarze. W grze wzięło udział 2692 unikalnych użytkowników, które zagrały w nią 62 283 razy i poleciły aplikację 3473 znajomym, którzy zaprosili kolejnych – tak, iż w ciągu 25 dni liczba fanów wzrosła z 48 tys. do 76 tys. fanów.

GRUPA 365 NET po raz kolejny wprowadziła na rynek aplikację, która łączy element rozrywkowy budujący zaangażowanie fanów w mediach społecznościowych z wymiernym i policzalnym efektem marketingowym, najważniejszym dla klienta. – Aplikacja „Go Rally” została zaprojektowana tak by stworzyć naturalny, humorystyczny pomost między narciarską legendą mistrza a jego nową pasją jaką są rajdy cross country i najtrudniejszy z nich Rajd Dakar – mówi Dominika Chłopicka, Manager ds. Social Media, GRUPA 365 NET.

Zaangażowanie fanów w grę „GO RALLY 2013” to nowa jakość w zwiększeniu świadomości i widoczności brandu – jakim jest nowe wcielenie Adama Małysza – oraz budowanie trwałej i relacji między nim i jego fanami w kanale komunikacji jakim są media społecznościowe. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj