Z początkiem kwietnia Adam Samsel objął stanowisko dyrektora strategicznego w Havas Warsaw. W ramach nowych obowiązków, będzie odpowiadał za tworzenie strategii komunikacji i doradztwo strategiczne zarówno dla głównych klientów agencji, jak i w ramach procesów new business.
Adam od ponad 20 lat aktywnie związany jest z branżą marketingu i reklamy. Ostatnio przez ponad trzy lata pracował jako dyrektor strategii w K2. Wcześniejsze doświadczenie zdobywał w działach strategii takich agencji jak: G7, Young&Rubicam, PZL i Leo Burnett.
Zobacz również
Adam specjalizuje się w projektach dla branż nowych technologii, FMCG oraz retail. Dotychczas prowadził działania komunikacyjne dla kilkudziesięciu marek w Polsce i za granicą, m.in.: Samsung, T-Mobile, Plus, UPC, Procter&Gamble, Kompania Piwowarska, Danone, Żywiec Zdrój, Pepsi, Carrefour, Tesco, Kaufland, PGE, PZU, Warta, Chevrolet, Alfa Romeo. Pracował przy takich projektach jak: „Eksperci” (Tesco), „Mały Głód” (Danio), „Zdrobnienia” (Heyah), „Kobieta pracująca” i „Mumio” (Plus) „Zostań Legendą” (Samsung), „UPCeusz” (UPC).
Kampanie, które współtworzył były nominowane i nagradzane nagrodami Effie oraz Mixx Awards.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach