Adam Smereczyński do 180 dołączył w listopadzie 2015 roku, obejmując stanowisko Senior Art Directora. Wcześniej związany był równolegle z firmami Scholz&Friends i Fatbaby, gdzie pełnił funkcję Digital Concept Directora. Doświadczenie w branży reklamowej zdobywał także w Leo Burnett Group w Warszawie i Frankfurcie. Jako Senior Art Director pracował również w Change Integrated oraz The Digitals.
Realizowane przez Adama projekty wielokrotnie zdobywały uznanie na polskich i światowych festiwalach reklamy. Jest współtwórcą kampanii Genetix Sound Studio, która zdobyła srebrne lwy w Cannes, kampanii Levi’s Antiform i „Before you enter”, które zostały nagrodzone brązem w Cannes oraz „No Ball No Fun”, która zdobyła brąz podczas Cannes Young Creatives. Jego projekty zdobywały nagrody także w takich konkursach, jak: Golden Drum (Grand Prix), Eurobest, ADC*E, The CUP, Epica, ADC*E Young European Creative.
Zobacz również
Adam tworzył kampanie dla takich firm i marek, jak: Canal+, Milka, BMW, Wyborowa, Żywiec, Play, Plus, Allegro, PZU, PKO S.A., Fiat, BBC UK, Skoda, Fiat, Żywiec. W 180 pracował m.in. przy tworzeniu kreatywnej koncepcji dla Big Milka – niestandardowej kampanii #głowadogóry łączącej świat offline i online (https://vimeo.com/138285436), a także kolejnej jej odsłony – Big Milk #joyo, współtworzył nową odsłonę kampanii realizowanej dla Aleo z udziałem brand hero – Szefa Wszystkich Szefów oraz kampanię fotowoltaiczną dla innogy Polska, która jest obecnie w fazie realizacji. Tworzył także projekty dla takich marek, jak: Opel, Google, OBI, AXN i innych.
Doceniamy wszechstronne umiejętności Adama, jego kreatywność i niestandardowe podejście do tworzenia komunikacji. Adam posiada wyczucie oraz doświadczenie, które owocują ekscytującymi projektami dla naszych Klientów – mówi Mikołaj Sadowski, Creative Director i Partner w 180heartbeats + JUNG v MATT.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell